DISKUZE K ČLÁNKU Newey se obává zrušení žetonů: Ztráta Renaultu se zvětší

Zpráva na začátku tohoto měsíce týkající se ukončení éry vývojových žetonů zvedla vlnu debat. Ne všichni jsou s tímto krokem spokojeni a domnívají se, že to přinese pouze další chaos v F1, hovoří se také o vytloukání klínu klínem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey se obává zrušení žetonů: Ztráta Renaultu se zvětší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 08.02.2016 10:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovalo 23 lidí) 06.02.2016 21:44
Tomuhle se nejde nezasmát... Nejdříve jsou… »
» uzivatel001908 (Hlasovalo 15 lidí) 06.02.2016 23:49
Heh 12 neměl tenhle Newey tenhle rok opustit… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 06.02.2016 20:15
Po uvolnění vývoje dojde k tom,u, že někdo bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    178.41.104.XXX
    RedBull skusa novu taktiku - keby nás náhodou zadupavalo napr. TorroRosso, tak je to vina Renaultu, nie naseho nadpozemskeho šasi... 03 Aj zaciatkom minulej sezony bolo nadpozemské, ze...(?) 19

    Skazky o ich "automaticky najlepsom" baliku uz nema cenu komentovat 03

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iscarian

    Iscarian

    78.45.229.XXX
    No, tak nám pokračuje kňučení představitelů Red Bullu, nic není dost dobré. Skutečně to je jak nějaká Red Bull telenovela... 11

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001908

    uzivatel001908

    88.81.93.XXX
    Heh 12 neměl tenhle Newey tenhle rok opustit F1 a čmárat lodičky? Oni si v těch limonádách nevidí do huby. Když platí žetony, tak se zlobí, že jim brání v úsilí dohonit dominantní němčoury (klobouk dolů za jejich práci). Já zrušení žetonů vítám a moc bych si přál příští rok v F1 1000 HP mostra od všech 4 výrobců motorů. Mercedes už pro tento rok deklaruje přes 900 koní 01. Mimochodem, troufám si tvrdit, že by většina raději viděla znovu vyhrávat Ferrari, McLaren nebo Renault. RedBullu má většina plné zuby.

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Tomuhle se nejde nezasmát... Nejdříve jsou pravidla takové, že prý nahrávají Mercedesu, protože je nikdo nemůže dohnat... Pak se to Ferrari podaří, čert to vem... A teď když tomu nebrání vůbec nic, tak je to taky špatně a už si berou Renault do huby... Já být Renaultem, tak jim pod kapotu hodím tak maximálně šavli... To je naprosto neskutečné, jakým způsobem po nich plive jejich "partner"...

    + 23 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Po uvolnění vývoje dojde k tom,u, že někdo bude rychlost na trati honit výkonem motoru, jiný kvalitou šasí. Vzhledem k tomu, že Newey bude mít k dispozici nejslabší motor tohle zákonitě neumí skousnout.

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Je celkem odvážné tvrdit, že Newey bude mít k dispozici nejslabší motor. Ty víš, jak na tom bude Honda a Ferrari? Kde je napsáno, že Renault bude nejslabší? Nemám rád takové soudy dopředu.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Klidně se o tom můžeme pobavit. Pokud si pamatuješ, Renault loni udělal celkem velké změny a i když spotřeboval většinu žetonů, výsledek byl horší než se očekávalo. Myslím si, že Honda bude letos mnohem lepší pohon, protože s McLarenem spolupracují lépe než Red Bull s Renaultem. Dá se čekat, že na začátku letošní sezóny budou mít Renault i Red Bull, navzdory různému označení motorů stejný výkon. V průběhu sezóny ale Renault bude získávat na spolehlivosti i výkonu, ale motory pro Red Bull budou pořád stejné. Výkonově se tak budou motory Tag Heuer budou propadat polem až budou nejslabší.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.140.XXX
          Honda bude lepší než loni, o tom snad není pochyb, ale jak moc se zlepší, to můžeme pouze spekulovat. Spolupráce RB a Ren nebyla dobrá, ale aspoň vyřešili splehlivost a nyní již půl roku intenzivně pracují na výkonnosti - Ilmor, tovární tým, trojnásobek rozpočtu, nový dynamometr ve Viry, personální posily a komplexně asi nejlepší motor ve V8 éře, to mi u Renaultu dává o něco reálnější rovnici na to, že v sezóně bdou mít produkt o celkovém výkonu 900+ koní. Honda absetovala roky, loni předvedli opravdovou tragédii a ERS rozhodně nebyl jediným problémem. Jejich filozofie a zarputilost je dostanou brzy do hry, ale popravdě, bylo by překvapení, kdyby měla v tomto roce HOnda lepší agregát než Renault. Dle indícií by to hlavně v 2. polovině šampionátu mohlo vypadat velmi zajímavě. Co se týče potenciálních rozdílů ve výkonech pohonné jednotky týmů Renault a RBR týče, s tím souhlasím, stejně jako Mercedes a Ferrari, tak i Renault si své novinky naladí nejdříve pro sebe a až poté pro RBR. Nic neobvyklého v dnešní F1.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama