DISKUZE K ČLÁNKU Trestům se v Monze nevyhnou ani oba Red Bully. Vyřeší to jako McLaren?
Závodní víkend v Itálii ještě nezačal, a už se nám to začíná plnit penalizacemi. Tentokrát svůj záměr nasadit nové motory u Daniela Ricciarda a Daniila Kvjata potvrdil Red Bullu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Trestům se v Monze nevyhnou ani oba Red Bully. Vyřeší to jako McLaren?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
09:39 03.09.2015 176.74.128.XXXNarozdíl od pana autora článku si rozhodně nemyslím, že Renault je nejslabší pohonná jednotka v poli (a ani ICE dle mě nemají slabší než Honda). Naopak s nasazením nových motorů dojde ke zvýšení celkového výkonu. Jak je totiž známo, úpravy spolehlivosti vždy přinesly i drobné navýšení výkonu. Několikrát se k tomu výrobci přiznali. Tedy i když se jedná o specifikaci ze začátku sezóny, tak jak vidno při "vychytání much" a optimalizaci všech částí pohonné jednotky najednou monoposty poháněné Renaultem dokáží na rovince předjet bez výhody DRS i monoposty poháněné Mercedesy (Williams vs. Red Bull ve SPA). Stejné to bylo i loni, kdy v 2. polovině serzóny byl Renault prokazatelně silnější než Ferrari. I nyní očekávám, že Red Bull do konce sezóny pořádně Ferrari zatopí... možná už tento víkend na Monze.-
-
Adi
12:35 03.09.2015 176.74.128.XXXVěříš, že má Honda o 25 koní výkonější ICE oproti Renaultu? Za poslední dny je tento (zavádějící) výrok použit v článcích několikrát a oba dobře víme, že Hondí pohonná jednotka jednoduše není výkonnější než ta Renaultí.... nemám rád manipulativní výroky, pže neznalé čtenáře vedou k tomu, že je Renault opravdu slabší pohonná jednotka a tedy k celkem slušné desinformaci. Bylo by nešťastné, kdyby se tvé výroky začaly přibližovat tomu, co předvádí Tomyš - ten z každého technického problému TR či RB automaticky viní Renault a nezapomene to několikrát zopakovat a k tomu si přihodí hlášky o mizerné francouzské výkonnosti a spolehlivosti jejich motorů. Ale proč odstoupil Hülkenberg kvůli ztrátě výkonu jeho Mercedesu, o tom se mlčí... o tom i Tomyš mlčel.-
Petr
13:00 03.09.2015 109.81.245.XXXAno, ICE Hondy je výkonnější než současné ICE Renault. Takže kdo tady zavádí? Bylo by nešťastné, kdyby se diskutéři začali přibližovat tomu, co předvádějí jiné weby. Když píšu o penalizacích pro Red Bull v Monze, pochopitelně u toho nebudu zmiňovat Hülkenberga a Mercedes, mj. nejspolehlivější ze všech.-
ladys
13:25 03.09.2015 193.165.74.XXXKdyž to říká Arai už tomu věřím...
Ten už si podřezává druhou nohu u židličky na které sedí.
PS:pokud dám reagovat a nejsem přihlášen, odpálí mě to na přihlášení.
Ale po přihlášení mě to kopne úplně někam jinam...
Většinou to funguje tak, že může diskutující rovnou psát příspěvek a ne hledat na co chtěl reagovat -
Adi
14:56 03.09.2015 176.74.128.XXXA existuje na Araiovo tvrzení nějaký objektivní důkaz? Protože jestli stačí vyjádření Araie a automaticky se to bere jako pravda, tak rovnou můžeš začít psát o tom, že Renault je druhý nejvýkonější ve startovním poli, protože to takto po testech Remi Traffin proklamoval. Já si prostě myslím, že na tomto, dle mě nejlepším webu o F1, není vhodné používat neověřené a v konečném důsledku zavádějící informace. Aneb připadne mi to, jako chytání se stébla, protože i když uznám tvrzení, že ICE (tedy 80% výkonu) má Honda výkonější než Renault, tak v celé pohonné jednotce na Renault ztrácí opravdu hodně. A šasi Mclarenu nebude horší než šasi TR... rozhodně né o 2s ve SPA, viz. závod v Maďarsku...-
Petr
16:03 03.09.2015 78.157.160.XXXSamozřejmě.. telemetrie, GPS data, čísla ze stolice atd. Kdo říká, že stačí vyjádření Araje? Jak víš, že jsem si ty informace neověřil, že mě za to hned napadáš?
Ale i kdyby to tvrdil pouze Araj, pořád je to důvěryhodnější zdroj než názory nějakého diskutéra.-
Adi
16:54 03.09.2015 176.74.128.XXXJestli to máš ověřeno touto cestou, tak pak se omlouvám. Jak vidno, ICE není zdaleka vše, ale uvidíme po Soči :) Petře, dalo by se (i třeba na základě výsledků, sektorových časů, top speedů) po nadcházejícím závodním víkendu v nějakém článku shrnout, jak si vlastně momentálně pohonné jednotky (ne jen ICE) stojí? Máš určitě další "střípky do tajenky", viz. výše - telemetrii, data ze stolic, GPS. To by už dohromady mohlo dát relativně přesná čísla, jaká pohonná jednotka má jaký výkon, kor po Monze, kde je to defakto jen o motoru, pže týmy nasazují spec. aero balíčky s nízkým odporem. Za nějaké takové srovnání bych byl moc moc rád a vděčen, myslím, že nejen já... Jo a poslední otázka, proč po SPA nebyla obligátní analýza - sektory, top speedy, boxy, atd.? Nějaké odkazy si dával zde v diskuzích, ale každý do nich asi nechodí, díky těmto analýzám se dalo lecos odhadnout. Byla by škoda, kdyby se už na webu po závodních víkendech neobjevovaly :(
-
Petr
17:06 03.09.2015 78.157.160.XXXICE určitě není vše, ERS má Honda zatím velmi slabý. Já sám bych si dle sektorů vyhodnocovat počet koní nedovolil - pár závěru tam vždy uvedu, zbytek nechávám na vás. Nějaká čísla teď byla publikována (relativní srovnání Hondy s Ferrari a Mercedesem) i oficiálně, z toho si můžeš udělat celkem dobrý obrázek. S inženýry jsem neustále v kontaktu, ale ne vždy můžu/chci z určitých důvodů napsat to, co mi někdo mimo záznam řekne. Situace se navíc každou chvíli mění s tím, jak motoráři využívají jednotlivé žetony. Po Spa sektory a top speedy byly, ale ne na tomto serveru. Určité věci se urovnaly, proto se od Monzy budou objevovat opět tady v článcích (pouze v diskusích by jich byla škoda, to máš pravdu).
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek