DISKUZE K ČLÁNKU Trestům se v Monze nevyhnou ani oba Red Bully. Vyřeší to jako McLaren?

Závodní víkend v Itálii ještě nezačal, a už se nám to začíná plnit penalizacemi. Tentokrát svůj záměr nasadit nové motory u Daniela Ricciarda a Daniila Kvjata potvrdil Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trestům se v Monze nevyhnou ani oba Red Bully. Vyřeší to jako McLaren?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 03.09.2015 17:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 03.09.2015 13:00
Ano, ICE Hondy je výkonnější než současné ICE… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2015 11:17
Nepleteš si pana autora článku se sportovním… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 03.09.2015 13:27
Pokud ti k víře stačí to, co říká Araj, budiž.. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.128.XXX
    Narozdíl od pana autora článku si rozhodně nemyslím, že Renault je nejslabší pohonná jednotka v poli (a ani ICE dle mě nemají slabší než Honda). Naopak s nasazením nových motorů dojde ke zvýšení celkového výkonu. Jak je totiž známo, úpravy spolehlivosti vždy přinesly i drobné navýšení výkonu. Několikrát se k tomu výrobci přiznali. Tedy i když se jedná o specifikaci ze začátku sezóny, tak jak vidno při "vychytání much" a optimalizaci všech částí pohonné jednotky najednou monoposty poháněné Renaultem dokáží na rovince předjet bez výhody DRS i monoposty poháněné Mercedesy (Williams vs. Red Bull ve SPA). Stejné to bylo i loni, kdy v 2. polovině serzóny byl Renault prokazatelně silnější než Ferrari. I nyní očekávám, že Red Bull do konce sezóny pořádně Ferrari zatopí... možná už tento víkend na Monze.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nepleteš si pana autora článku se sportovním ředitelem Hondy? 04

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.128.XXX
        Věříš, že má Honda o 25 koní výkonější ICE oproti Renaultu? Za poslední dny je tento (zavádějící) výrok použit v článcích několikrát a oba dobře víme, že Hondí pohonná jednotka jednoduše není výkonnější než ta Renaultí.... nemám rád manipulativní výroky, pže neznalé čtenáře vedou k tomu, že je Renault opravdu slabší pohonná jednotka a tedy k celkem slušné desinformaci. Bylo by nešťastné, kdyby se tvé výroky začaly přibližovat tomu, co předvádí Tomyš - ten z každého technického problému TR či RB automaticky viní Renault a nezapomene to několikrát zopakovat a k tomu si přihodí hlášky o mizerné francouzské výkonnosti a spolehlivosti jejich motorů. Ale proč odstoupil Hülkenberg kvůli ztrátě výkonu jeho Mercedesu, o tom se mlčí... o tom i Tomyš mlčel. 05

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Ano, ICE Hondy je výkonnější než současné ICE Renault. Takže kdo tady zavádí? Bylo by nešťastné, kdyby se diskutéři začali přibližovat tomu, co předvádějí jiné weby. Když píšu o penalizacích pro Red Bull v Monze, pochopitelně u toho nebudu zmiňovat Hülkenberga a Mercedes, mj. nejspolehlivější ze všech.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            193.165.74.XXX
            Když to říká Arai už tomu věřím...
            Ten už si podřezává druhou nohu u židličky na které sedí.

            PS:pokud dám reagovat a nejsem přihlášen, odpálí mě to na přihlášení.
            Ale po přihlášení mě to kopne úplně někam jinam...
            Většinou to funguje tak, že může diskutující rovnou psát příspěvek a ne hledat na co chtěl reagovat 03

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.128.XXX
            A existuje na Araiovo tvrzení nějaký objektivní důkaz? Protože jestli stačí vyjádření Araie a automaticky se to bere jako pravda, tak rovnou můžeš začít psát o tom, že Renault je druhý nejvýkonější ve startovním poli, protože to takto po testech Remi Traffin proklamoval. Já si prostě myslím, že na tomto, dle mě nejlepším webu o F1, není vhodné používat neověřené a v konečném důsledku zavádějící informace. Aneb připadne mi to, jako chytání se stébla, protože i když uznám tvrzení, že ICE (tedy 80% výkonu) má Honda výkonější než Renault, tak v celé pohonné jednotce na Renault ztrácí opravdu hodně. A šasi Mclarenu nebude horší než šasi TR... rozhodně né o 2s ve SPA, viz. závod v Maďarsku...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Samozřejmě.. telemetrie, GPS data, čísla ze stolice atd. Kdo říká, že stačí vyjádření Araje? Jak víš, že jsem si ty informace neověřil, že mě za to hned napadáš?
              Ale i kdyby to tvrdil pouze Araj, pořád je to důvěryhodnější zdroj než názory nějakého diskutéra.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                176.74.128.XXX
                Jestli to máš ověřeno touto cestou, tak pak se omlouvám. Jak vidno, ICE není zdaleka vše, ale uvidíme po Soči :) Petře, dalo by se (i třeba na základě výsledků, sektorových časů, top speedů) po nadcházejícím závodním víkendu v nějakém článku shrnout, jak si vlastně momentálně pohonné jednotky (ne jen ICE) stojí? Máš určitě další "střípky do tajenky", viz. výše - telemetrii, data ze stolic, GPS. To by už dohromady mohlo dát relativně přesná čísla, jaká pohonná jednotka má jaký výkon, kor po Monze, kde je to defakto jen o motoru, pže týmy nasazují spec. aero balíčky s nízkým odporem. Za nějaké takové srovnání bych byl moc moc rád a vděčen, myslím, že nejen já... Jo a poslední otázka, proč po SPA nebyla obligátní analýza - sektory, top speedy, boxy, atd.? Nějaké odkazy si dával zde v diskuzích, ale každý do nich asi nechodí, díky těmto analýzám se dalo lecos odhadnout. Byla by škoda, kdyby se už na webu po závodních víkendech neobjevovaly :(

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.160.XXX
                  ICE určitě není vše, ERS má Honda zatím velmi slabý. Já sám bych si dle sektorů vyhodnocovat počet koní nedovolil - pár závěru tam vždy uvedu, zbytek nechávám na vás. Nějaká čísla teď byla publikována (relativní srovnání Hondy s Ferrari a Mercedesem) i oficiálně, z toho si můžeš udělat celkem dobrý obrázek. S inženýry jsem neustále v kontaktu, ale ne vždy můžu/chci z určitých důvodů napsat to, co mi někdo mimo záznam řekne. Situace se navíc každou chvíli mění s tím, jak motoráři využívají jednotlivé žetony. Po Spa sektory a top speedy byly, ale ne na tomto serveru. Určité věci se urovnaly, proto se od Monzy budou objevovat opět tady v článcích (pouze v diskusích by jich byla škoda, to máš pravdu).

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama