WTCC: Honda a Volvo nastoupí na Hungaroringu s maximální zátěží

iMotorSport.cz, 11. května 2017, 14:02 Google+

Po úvodních dvou podnicích světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC v Marakeši a Monze přichází opět do hry kompenzační závaží. To si v Maďarsku nejvíce užijí jezdci s vozy Volvo a Honda.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Thed Björk

Thed Björk | foto: Polestar Cyan Racing

Sdílejte článek

Mistrovství světa cestovních vozů se z chrámu rychlosti na Monze přesouvá tento týden na "Norbi Land" nebo chcete-li Hungaroring. Právě v Maďarsku opět začínají platit stará známá pravidla o kompenzačním závaží.

V potaz se braly nejrychlejší kola z úvodních dvou podniků každého vozu dané značky, které se posléze zprůměrovaly, přičemž jako "vítězové" vyšly s naprosto totožnými časy Volva a Hondy. Tyto vozy tak povezou na Hungaroringu maximální možný balast, a to 80 kg.

To Citroëny jsou o tři desetiny pomalejší a vysloužily si tak pouze 50 kg navíc. Chevrolety a Lady naopak nepovezou ani kilo navíc.

Car – Weight – Ballast
Volvo S60 TC1 – 1,180kg – +80kg
Honda Civic WTCC – 1,180kg – +80kg
Citroën C-Elysée WTCC – 1,150kg – +50kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 1,100kg – +0kg
Lada Vesta WTCC – 1,100kg – +0kg

Google+ Vytisknout

Diskuze: WTCC: Honda a Volvo nastoupí na Hungaroringu s maximální zátěží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Indianapolis (USA)

VIDEO: IndyCar poprvé s aeroscreenem na trati

Na obrázku první Mercedes patřil v roce 2015 Juncadellovi, druhý Paffettovi a třetí pozdějšímu mistru, Wehrleinovi

Mercedes oznamuje jezdeckou sestavu - vrací se Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella

Ekström byl na trati vždy tvrdým soupeřem

Legenda DTM, Mattias Ekström, končí kariéru v této sérii

DTM letos čeká 10. závodních víkendů

Brands Hatch se vrací do kalendáře DTM 2018

Zapomenuté sportovní prototypy skupiny C

VIDEO: 10 sportovních prototypů skupiny C, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

Maxime Martina v DTM už nebudeme vídat

Martin: Můj odchod z DTM byl motivován nejasnou budoucností série

reklama
reklama

Doporučujeme

G-DRIVE Racing

ELMS zavítá do chrámu rychlosti, o víkendu se pojede druhý závod sezony

Čtěte dále

Nejčtenější články

reklama

Zprávy odjinud