Hyundai se stahuje z Japonska, nedaří se mu tam

Marek Litzman, 30. listopadu 2009, 09:08 Google+

Jihokorejská automobilka Hyundai se stáhne z japonského trhu. Důvodem jsou neuspokojivé prodeje.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Getz

Getz | foto: Hyundai

Sdílejte článek

Hyundai se podařilo za osm let fungování na trhu v Japonsku prodat pouhých 15 000 vozů, což na takto velký trh není příliš. Hyundai se proto odhodlal k ráznému kroku, z Japonska se stáhne.

Zanechá zde svoji distribuční síť pouze pro nákladní a užitkové vozy.

Ačkoliv se to v Japonsku nezdá, Hyundai se daří. I přes hospodářské problémy se mu daří navyšovat výrobu. Zde můžeme hledat vliv jeho zaměření na malé a úsporné vozy.

V koncernu s Kií je Hyundai pátou největší automobilkou na světě.

Vytisknout

Diskuze: Hyundai se stahuje z Japonska, nedaří se mu tam

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

reklama

Doporučujeme

C5

TEST: Citroën C5 2.0i Exclusive – exkluzivní záležitost

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud