DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na změny pravidel od roku 2023: Jak chce FIA zkrotit poskakování v F1?

Zástupci FIA, Formule 1 a technickými řediteli týmů schválili některá doporučení technického poradního výboru (TAC), který měl navrhnout opatření pro zmírnění poskakování nové generace monopostů, které velkou část přítlaku vytvářejí pomocí přísavného efektu podlah. Jak se to projeví v technických pravidlech pro příští sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na změny pravidel od roku 2023: Jak chce FIA zkrotit poskakování v F1?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 22.07.2022 10:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 20.07.2022 15:00
ta starostlivost FIA o bezpečnost a zdraví je… »
» badys (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2022 08:34
S každým dalším nařízením, s každým číselným… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 21.07.2022 13:32
Z tohohle pohledu není co zvedat... Bezpečnost je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    S každým dalším nařízením, s každým číselným limitem se zvětšuje kontrola jejich dodržování. Bezpečnost bych řešil hlavně u maršálů a diváků , piloti si musí být rizika závodění vědomi. Vždyt i to vědomí rizika dělají ty závody ,závody. Snad nechceme , aby nám adrenalin zvedal tak akorá prvek "Masi"

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Z tohohle pohledu není co zvedat... Bezpečnost je v F1 maximální a jako taková je jedním ze nejbezpečnějších sportů na světě...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    ta starostlivost FIA o bezpečnost a zdraví je opravdu velice záslužná. jen si tak říkám, jestli se za realitou necourají v uctivé vzdálenosti s pověstným křížkem po funuse. jestli by se raději neměli zaměřit do vlastních řad aby sjednotili rozhodování svých komisařů během závodů i celé sezony, a neřešili již prakticky vyřešené.
    ano, pro příští sezonu mohou pravidla upravit. v tom problém asi není, i když už je poměrně dlouho a týmy určitě na autech "2023" určitě pracují. klidně zvedněme podlahu, upravme kanálky atd atd. ale proč to schovávat pod roušku bezpečnosti? ne - oni chtějí ovlivnit výkonnost, ne bezpečnost. a další senzory, když ty současné dokáží v pohodě změřit vše požadované? to má být to šetření nákladů?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama