Heineken by mohl změnit přístup fanoušků k F1

Robert RoBertino Pavelka, 23. května 2016, 15:05 Google+

Už jsme ono přísloví na našich stránkách použili několikrát, protože ač staré, je stále platné. Nové koště dobře mete a to samé si slibují špičky od nového globálního sponzora, který by měl být už brzy oficiálně představen

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 24.05. 12:52) Napište svůj názor
Ecclestone na začátku června prozradí už dlouho tušené

Ecclestone na začátku června prozradí už dlouho tušené | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Tedy upřímně řečeno, jméno holandského obřího pivovaru zatím nebylo oficiálně vysloveno a dokonce kvůli předčasnému odhalení padaly ostré výtky (čtěte zde). Nicméně Bernie Ecclestone svolal na čtvrtek 9. června, tedy v předvečer prvního tréninku na Grand Prix Kanady, oficiální tiskovou konferenci, na níž oznámí uzavření dohody s novým globálním partnerem Formule 1. 

Pokud někdo oznámí, že určitá informace vejde ve známost až po určitém datu, s železnou pravidelností se tato dostane mezi lid podstatně dříve. Pokud něco není tajné, nikoho to nezajímá, má-li nějaká zpráva nálepku TOP SECRET, obvykle se počítá na hodiny, za jak dlouho po takovém označení se stane veřejnou. Jinak tomu nebylo ani s Heinekenem. Už jsme uvedli, že oficiálně ještě nebylo řečeno nic, ale světem F1 už sviští informace, že se Ecclestone s Heinekenem domluvil na sedmiletém kontraktu ve výši 250 milionů dolarů.

Dovolte malé představení

Když v roce 1863 Adrian Gerardus Heineken koupil pivovar z 16. století, situovaný v centru Amsterdamu, málokdo tušil, že z něj vyroste gigant ve výrobě zlatavého moku, jehož pozice na světovém trhu momentálně představuje bronzovou příčku. Pivo Heineken dostanete ve 120 zemích světa, proslul agresivní mediální kampaní, nejvíc viditelné ve fotbale a v tenisu.

Společnost expandovala rovněž na tuzemský trh, kde proslula tvrdým postupem proti místním pivovarům. Strategie Heinekenu je taková, že zachovává tradiční značky, ale bez váhání likviduje méně prosperující a malé pivovary. Tak se stalo v Kutné Hoře, Znojmě, Lounech a Krásném Březně, na Slovensku zlikvidoval koncern výrobu piva v Martině, Rimavské Sobotě a Nitře.

Vše pro fanoušky

Heineken je podle odborníků tím subjektem, který by měl v F1 rozvířit "čerstvý vítr". Hodně se v této souvislosti hovoří o sociálních médiích a interakci s fanoušky. Heineken je znám svou tvrdou prací ohledně sponzorských aktivit, takže se dá předpokládat, že v případě F1 bude mnohem lépe využívat globálních apelů než předtím. 

Je ostatně známo spojení pivovaru s účasti v milionářské fotbalové Lize mistrů, což podle finančních odborníků může být dobrý výchozí bod pro prácí v F1. Jako typický příklad je uváděna reklamní kampaň Dilemma, na jejímž základě by se mohla spustit podobná záležitost i v F1.

To všechno jsou ale zatím pouze dohady, protože zatím není jasné, co vlastně Heineken pro F1 plánuje. Očekávané kroky se veřejnost dozví právě až na zmíněné konferenci 9. června před Grand Prix Kanady. Do té doby můžeme setrvávat ve světě představ.

Vytisknout

Diskuze: Heineken by mohl změnit přístup fanoušků k F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.05.2016 12:52 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sergio Pérez vyrovnal v Barceloně nejlepší výsledek týmu na této trati

Mallya stále věří, že páté místo pro Force Indii je reálné

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

  2. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  6. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud