DISKUZE K ČLÁNKU Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Formule 1 je postavena před otázku, jak zaručit co největší stabilitu sportu. V honbě za splněním této nelehké mise se týmy rozhodly navrhnout další sérii úsporných kroků. Je mezi nimi výraznější snížení rozpočtového stropu i aerodynamický handicap.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 25.05.2020 19:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 25.05.2020 10:03
Tak si říkám, když čtu ty socialistický návrhy,… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2020 12:22
Ten čas není zase tak uplně fatální, kvůli… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2020 14:13
Váhovej handicap zpomaluje lepší monopost....… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tak moc se snaží srovnat výkonnost aut a ono jenom stačí zavést standardizovaná auta 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Má se také hodně uspořit na motorech kde se vývoj hodně omezí a od roku 2023 se mají motory zmrazit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To bych třeba čekal, že se motory zamrazí a budou je dle pořadí motorářů rozmrazovat... Každopádně v 2023 budou tyto motory stejně out, takže nevidím nějakou jejich budoucnost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    To Aero pravidlo zní zajimavě. Určitě bych tomu dal šanci, jak to bude fungovat....je na to dva roky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No, tak rozpočtové stropy budou asi dobrá věc, ale "trestání za úspěch" s aerodynamikou je blbost. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Já věřím, že týmy se naučí ten čas využívat efektivněji... Každopádně je to řešení krize, kdy je obrovský rozdíl mezi špičkou a zbytkem startovního pole...

      Nedávno přišlo DRS, které je vlastně na stejném principu. Už se nedalo přehlížet, že se téměř nedá předjíždět 18... A to to zavedli v době, kdy se předjíždělo celkem slušně... Kdyby nebylo DRS v současných pravidlech, tak se předjíždí max na startu a o kolo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Ten čas není zase tak uplně fatální, kvůli dlouhodobému snížení výkonnostních rozdílu a smrsknutí pole je to docela přijatelná cesta. Já bych tomu kluci šanci dal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Já bych nejdříve otestoval ty stropy a pak šel případně dál... Myslím si, že už tak je to velký skok a třeba se časem ukáže, že je potřeba fakt řešit něco jiného...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            To že to přišlo takhle poměrně náhle je i pro mě docela překvapení.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.103.12.XXX
            Jistě proč nedávat i váhový handicap. A nebo tomu nejrychlejšímu budou obouvat jen 3 pneumatiky. To je taky možnost. Nebo trestné kolo navíc 01 . Fakt je, že rozdíly jsou velké, ale nevím jestli toto je cesta.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Váhovej handicap zpomaluje lepší monopost.....kdežto tohle pomůže teoreticky pomalejšímu zrychlit a lepšíhi nezpomaluje. Zásadní rozdíl....

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Tohle co navrhli považuji za lepší řešení... Zpomalení vývoje nikoli konkrétního auta...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Tak si říkám, když čtu ty socialistický návrhy, co nemají s Formuli 1 nic společného, zda by v rámci šetření nebylo lepší celou Formuli 1 zrušit, a nahradit ji Formulí 2 podobně jako v sezónách 1951 a 1952?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Přijde mi divné kombinovat rozpočtové stropy a úsporná opatření... Nicméně i takovéhle opatření se v motorsportu dějí... Vyhrál jsi, ostatní dostanou více času tě dohánět... Dnes je to naopak => Vyhrál jsi, patříš k těm nejbohatším => Začínáš s vývojem vozu nejdříve.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Slovo socialistický má zcela jiný význam. 12 To zaprvé a za druhé, k čemu bylo když někdo jezdil s motorem co byl dva roky výkonově starý. Nebo když RB chtěl stejný motor, co měl dodavatel a nebyl mu umožněn ho odebírat. K čemu je to pros soutež dobrý ? Vše má své klady a zápory, nic nebude dokonalé.....každý produkt se vyvíjí a pokud chceš přežít musíš ho měnit. Ono ty vaše rady když to neplatíte , neinevestovali jste ani cent , riziko je u Vás nulové, to se to radí a hubou utrácí milardy....to Vám hoši jde. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Winston Churchill jednou řekl že kapitalismus je o nerovnoměrně rozložení bohatství, zato socialismus je o rovnoměrně rozložené chudobě. A k tomu pravidla co teď FIA vymýšlí přesně směřují.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama