DISKUZE K ČLÁNKU Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Letošní sezona se Renaultu nevydařila podle očekávání. Francouzský tým chtěl zmenšit ztrátu na nejlepší tři, jenže místo toho zřejmě přijde i o 4. místo v Poháru konstruktérů. Alain Prost hledá důvody nezdarů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.11.2019 08:13 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Prost vlastně řekl to, co jsem zde již několikrát psal, že balík Renaultu a Meclarenu byl a je v průběhu sezóny velmi podobný a ten souboj měl být těsnější nebýt smůly. Ano, oba týmy měly smůlu, ale troufnu si konstatovat, že Renault přecijen o něco více (např. 2x DNF na konci závodu v Bahrainu, Ricci v Monacu, postartovní incidenty ve SPA, krutě přísná DQ Ricciho v Singapuru, malá chyba s velkými následky Hulka v Německu, zhovadilá DQ týmu v Japonsku za jakési nesportovní chování a určitě toho bylo více). Tady těch 30 bodů mohlo být úplně v klidu a mohla to být v posledních 2 závodech litá řež s McLrenem. Jediné, co boj o 4. místo v PK může zdramatizovat je nejlépe mokrá a fest chaotická GP v Brazílii a dvojté body, kdy jeden jezdec bude na pódiu, což jak víme z Německa, je možné. Ale to jsem tak trochu ve "vzdušných zámcích" a popravdě si myslím, že si to McLaren pohlídá. Výkonnost na to má. Škoda této sezóny. Nebyla hodna továrního týmu :( 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Když vynecháš smůlu, tak musíš vidět, že Mekáč letos postavil mnohem kompaktnější vůz než Renault a to pro všechny druhy tratí což Renault díky opačnému přednímu křídlu nedokázal.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Ano, třeba v Kanadě, ve SPA nebo na Monze jsem ten "náskok" McLarenu na Renault viděl velmi zřetelně. McLaren má šasi o něco komplexnější o tom žádná, avšak nevhodné na nízkopřítlakové tratě, tedy tvůj argument "pro všechny druhy tratí" je celkem mimo. Navíc i v Monacu byl Ricci jinde než Mclaren (5. místo než vypadli z bodů kvůli VSC.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Jasně, každému vozu některé tratě sedí lépe. Tak je tomu u všech týmů. Renaultu sedí především ty rychlejší stejně jako Ferrari. Mekáč našel spíše takovou zlatou střední cestu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.12.XXX
      Buď jak buď, faktem je, že ani Renault a ani McLaren nejsou tam kde by měli být. Nemyslím 4. a 5. pozice, spíš ta ztráta jak kvalifikační, tak závodní a i celková na body. Žádný boje o pódia, jen kroužení okolo 6 - 10 místa.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        První tři místa budou okupovat jiní i příští rok. Možnost promíchaní pořadí může nastat nejdříve v roce 21.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No to jo, ale tam vidím úplně jiný progres těchto dvou týmů. Další rok očekávám McL v "území nikoho", a 2021 snad už boj o vítězství. U Renaultu si nejsem jistý ani tou účastí v dalších ročnících .... natož ohrožení top 3.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama