DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone komentuje rostoucí počet závodů. Je podle něj 21 velkých cen moc a nebo málo?

Bernie Ecclestone komentuje současnou Formuli 1. Co se mu líbí a co mu na ní naopak vadí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone komentuje rostoucí počet závodů. Je podle něj 21 velkých cen moc a nebo málo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 18.09.2019 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 18.09.2019 08:11
Myslím že je to dost závodů. V sezoně … »
» jenDalsiTeepack (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2019 19:27
Velký počet závodů mi nevadí, už teď si pro… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 17.09.2019 22:44
Je mi jasné, že s věkem každý měníme pohled na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Myslím že je to dost závodů. V sezoně 2005 jich bylo 18. A byla to pěkná sezona.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Je mi jasné, že s věkem každý měníme pohled na věc a s tím spojené názory. Ale nebyl to právě Bernie, který před lety přidával více a více závodů. Osobně bych musel pohledat, kdy se naposledy jela sezóna o 16-ti závodech. Řekl bych v 90-tých letech. Co jsem narychlo kouknul, tak i nejméně za posledních cca 15 let se jelo 17 závodů v roce 2007. Jinak 18-19.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.145.XXX
    Velký počet závodů mi nevadí, už teď si pro sledování vybírám pouze oblíbené tratě, většnou klasiky. Ale chtěl bych více technického soutěžení v oblasti motoru. Zrušit omezení počtu motorů na sezónu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Pokud se zruší počet motorů, automobilky budou držet cenu za stávající 3 kusy a pokud bude chtít někdo další navíc, bude muset platit. Jestli je velká trojka hodně vepředu proti zbytku, tak po tomto kroku by dostával střed pole jedno až dvě kola v každém závodě.
      Ale zase by jsme viděli tovární Renault před soukromými stájemi - kromě RB. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama