DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes v rekordu okruhu o půl sekundy před Ferrari, McLaren nejpomalejší
SOČI - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech okruhu v Soči a co z toho můžeme odvodit o jejich konkurenceschopnosti? Jak se chovaly pneumatiky a jaká strategie vypadá pro GP Ruska nejlépe?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Mercedes v rekordu okruhu o půl sekundy před Ferrari, McLaren nejpomalejší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
11:23 30.09.2018 85.70.164.XXXZ F2 - To byl víkend pro Norrise, už nemá šanci na titul v F2. Navíc ho předstihl Albon a na záda mu šlape i de Vries. Jsem docela zklamán co předvádí, přitom první závod dominoval a pak už ani jedno vítězství
A jen pro info - start z první řady nebyla výhoda, sudá strana na tom byla hůře, a během závodu tam sprchlo a přezouvalo se na pneu do mokra (modré).-
airwar1939
12:24 30.09.2018 176.74.141.XXXNoris to včera nezvládnul hlavou, byl přemotivovaný a dělal hloupé chyby, ale to je součást učení. Uvedomme si, že je hodně mladý, že je to první sezona v F2 a hned poráží většinu pole. Já tam potenciál rozhodně vidím.
-
-
Situs
08:10 30.09.2018 85.70.164.XXXTy čísla u degradace pneumatik jsou naprosto šílené. Hyper směs ztratí 3s na kolo za 6 kol! US ztratí 3s na kolo za 12 kol, a jediná žlutá měkká má celkem solidní výdrž ale i tak ztratí nějaké 2s na kolo za 30 kol, jestli jsou ty čísla správné tak buď se nebude dít kvůli maximálnímu šetření vůbec nic, nebo jen jedna zastávka nebude stačit. Alonso jako jediný má 2 měkké (žluté) směsi, kdyby vyjel třeba 20 kol před koncem SC, mohl by mít sakra výhodu i z posledního místa.
Jinak jen pro představu jak jsou na tom pneu zle, v F2 jezdec začínající na samotném chvostu na žluté směsi byl v 6 kole na prvním, a ne proto že ostatní zajeli do boxů, ale proto že ostatní předjel a ti na hypersoftech neměli rychlostně brzy žádnou šanci se ubránit (V F2 se na výměnu může zajet až po více než 6 kolech) Pokud rozdíl 1s na kolo mezi vozy bude stačit na předjetí u F1, tak takový Renault bude asi hodně brzo vůdcem zbytku světa v dnešním závodě.-
daaviid23
09:57 30.09.2018 91.245.26.XXXZase na druhou stranu co víc udělat pro to aby bylo víc zastávek než jedna? Nikdo nenutí týmy k tomu aby jeli ultra šetřící strategii s jednou zastávkou.
Co mě ale teda maximálně štve je ten Rencek. Nepostup do Q3 se prostě nesmí takhle vyplácet. Však už i v Singapuru měli jezdci z top 10 obrovskou nevýhodu a tady to vypadá, že bude ještě větší.-
Situs
10:08 30.09.2018 85.70.164.XXXNesnáším takto vysokou degradaci, pro závodění, pro opravdové závodění kolo na kolo to není dobré. A mít vysokou degradaci tam kde se nedá skoro předjíždět, a všichni se teda spokojí s šetřením a kroužením do cíle, to je prostě sportovní smrt! Uvidíme jaký bude závod, snad to nebude tak zlé. -
airwar1939
10:57 30.09.2018 176.74.141.XXXNevýhodu mají pouze tehdy, když pro postup do Q3 použijí v Q2 závodně nevhodnou směs.
-
-
airwar1939
10:56 30.09.2018 176.74.141.XXXTa degradace je sice velká, ale co brání týmům se v Q2 hypersoftům úplně vyhnout? Zvláště když nepostup do Q3 a možnost vybrat si strategii je výhodnější, než postup do Q3 a nutnost použít pneu z Q2.-
-
airwar1939
13:48 30.09.2018 176.74.141.XXXZa kvalifikaci se body nedávají, za závod ano. A v kvalifikaci jde primárně o to připravit si nejlepší pozici pro závod, což nutně nemusí být ta nejvyšší možná pozice.
-
-