DISKUZE K ČLÁNKU FIA oznámila, na kterých okruzích ve zbytku sezóny upraví DRS zóny
Ředitel závodu FIA Charlie Whiting ohlásil, ve kterých podnicích sáhnou ke změnám DRS zón, v nichž mohou piloti otevírat svá zadní křídla pro snížení aerodynamického odporu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA oznámila, na kterých okruzích ve zbytku sezóny upraví DRS zóny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
17:29 29.08.2018 77.48.94.XXXuž jsem to psal někdy dříve - zóny jako takové jsou podle mého špatné řešení, které nijak neukáže rychlost vozu ani kvality jezdce. DRS ano, ale řešil bych ho pouze časem použití, a vůbec ne místem či odstupem od soupeřů. ať vítěz kvaldy má na závod 90s DRS, druhý 95s atd atd. samozřejmě to může být třeba vázáno i ke konkrétnímu okruhu, ale obecně by se mi to zdálo rozumné takto.-
Mansell_fan
22:52 29.08.2018 37.188.129.XXXTo je dobrý nápad Určitě rozumnější než divočiny jako obracení roštu po kvalifikaci nebo dva závody během víkendu.-
Dokugan
23:30 30.08.2018 77.236.208.XXXTak mně by třeba přišlo logické udělat dva závody něco ve smyslu F2 jen s jedním rozdílem. Neotáčel bych pouze prvních 8 po prvním závodě, ale komplet celý rošt. Tzn. kvalifikace jako jí máme dneska. Potom první krátký závod - sprint - a rozdat nějaký počet bodů za první závod. Otočit komplet celý rošt (kdo vyhrál startuje poslední, kdo skončil poslední má pole position) a odjet klasicky nedělní závod reverzním startem podle toho jak se dojede sprint...
-
-
-
spinelesssheep
16:03 29.08.2018 85.70.184.XXXMně přišlo, že se DRS zón chtějí postupně spíš zbavovat, tak jsem se asi spletl. Potřebují spíš více opakovaček a zpomalených záběrů někoho od Ferrari nebo Mercedesu, jak se postupně "prokousává" polem okolo téměř stojících vozů (viz. Bottas teď ve Spa).
Tohle je nesmyslný nástroj pro další zvýšení předvídatelnosti.-
-
spinelesssheep
16:22 29.08.2018 85.70.184.XXXNo to je přesně ono. Pokud na to někdo nekouká a nezná tím pádem souvislosti, pak ho to možná trošku omráčí, ale jako nevím no. Umělotina na n-tou. -
-
-
daaviid23
19:35 29.08.2018 91.245.26.XXXProtože tomu chybí koncepce. V roce 2014 se snížil účinek aera aby se mohli auta následovat. Relativně to šlo akorát zase začali všichni řvát, že je F1 pomalá. No a tak se zase aero posílilo i přesto, že spousta lidí říkalo, že se zhorší předjíždění. A co se stalo, zhoršilo se předjíždění. A tak FIA vytlouká klín klínem a prodlužuje a přidává DRS aby se aspoň trochu předjíždělo.
Uvidíme jak příští rok, kdy se znovu osekává aero. Na druhou stranu ale opět zavádějí široký přední pluh, což je zase na pendrek, protože každé přiblížení a kontakt bude znamenat nutnost měnit přední kříslo jak jsme viděli po roce 2009 -
airwar1939
22:23 29.08.2018 176.74.141.XXXPři současném fongování vozů kdy vozy za sebou trpí úplavem a ani vůz o dvě sekundy na kolo rychlejší není schopen předjet vůz před sebou mě příjde DRS jako lepší řešení než sledovat za sebou jedoucí kolonu vozů.
-