DISKUZE K ČLÁNKU "Bottas není dvojkou," Wolff týmovou režii odmítá. Ferrari z nelegálního motoru nepodezřívá

Sportovní ředitel Toto Wolff po Velké ceně Německa uvedl, že odmítá používat v dalších závodech týmovou režii. Valtteri Bottas podle něj není jezdcem číslo dva, Ferrari nepodezřívá z využívání nelegálního systému pro rekuperaci energie (ERS) ve své pohonné jednotce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bottas není dvojkou," Wolff týmovou režii odmítá. Ferrari z nelegálního motoru nepodezřívá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 26.07.2018 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 25.07.2018 09:37
A česky by to napsat nešlo? 12 »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 25.07.2018 09:48
Mně spíše vadí, že LH nedostal trest za ten vjezd… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 25.07.2018 10:02
Jistě že není dvojka. On jen když se náhodou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    Ale takového příkazu na Hama se dočkáme až bude mít jistej titul, chápu 12 Jako nevím, možná by to opravdu řekl i kdyby to bylo v Německu obráceně, možná jenom už nemá na to sledovat boj na trati svých jezdců, on po odchodu Rosberga hodně vyměkl a preferuje hlavně klid 07

    Jinak u Ferrari jsme po loňském Maďarsku taky od Vettela slyšeli že neví k čemu jsou týmové příkazy, že je nemaj, nechce je mít a s Kimim prostě závodí. Ehm, ne vždy to tak maj 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      To není o vyměknutí. Rosberg a Ham byly oba špičkoví jezdci, kamarádi z mládí ale oba měli strašnou potřebu za každou cenu porazit toho druhého. Kam až to zašlo víme všichni, a ví to i Toto Wolf. Tehdy si to mohli dovolit, protože měli dominantní vůz.

      Nyní má jezdeckou dvojici kde je poměrně velký respekt jednoho jezdce vůči druhému a zjevně z toho těží celý tým. V situaci kdy bojují s Ferrari o každý bod je fajn že oba jezdci dokáží myslet protýmově. I po závodě v Německu byla vidět nefalšovaná radost obou že mají double, a né jako dříve, kdy byl ten druhý na stupních permanentně nasraný.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jistě že není dvojka. On jen když se náhodou ocitne za Lewisem na lepších gumách a za lepších podmínek, tak jen musí držet pozice 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Mně spíše vadí, že LH nedostal trest za ten vjezd do boxů. VC Německa a strach z komedie udělal své.
    Kdyby mu dali 5 vteřin, Botas by vyhrál, nic moc by se nezměnilo a spravedlnosti by bylo učiněno za dost.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Mám na to rozporuplný pocit, pokud je to zakázané, tak je to zakázané, jezdci by to měli vědět, že je to zakázané, měli by vědět jaký trest za to dostanou, a měli by ho dostat okamžitě po přestupku, ne dodatečně po závodě.

      Ano souhlasím že Levis měl dostat trest, ale díky SC přišel o cca. 12 sekund náskoku na Valteriho, takže pokud jde o čas, v podstatě potrestán byl. 03

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        Stejně jako Vettel ve Francii, když se propadl až na konec pole a stejně těch 5 sekund dostal. To je hodně slabý argument...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          A logika myšlení nula? Ve Francii Vettel naboural do soupeře, za to dostal trest. To že se propadl na konec pole bylo jen jeho zaviněním. V Německu nepřišel Lewis o 13 sekund náskoku svojí vinou, ale díky Vettelovi, po jehož havárii se celé pole sjelo za SC.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Bylo by zajimavé, jak by reagoval Hamilton, kdyby Botas byl první a zaznělo držte pozice. Myslím že by byla zábava.

    Osobně věřím, že Botas může vyhrávat na úkor Hamiltona. Stop stav byl logický ač můj názor je, že závodit by se mělo až do konce.My platíme, my chceme vidět závody a ne nějakou taktickou bitvu závodu dvojic.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Jak by reagoval, jsme viděli loni v Maďarsku. 03

      Pokud jde o to závodění... pokud ho opravdu chceš vidět, nesleduj Formuli 1. Ve Formuli 1 se 99% času nezávodí ale taktizuje, nezávodí ani týmy či jezdci vůči sobě, zvláště ti co bojují o titul... pokud se Lewis dostane před Seba, či naopak, není to proto že by jeden druhého předjel na trati, ale proto, že to zvládli takticky přes boxi.
      Takže čekat závodění týmových kolegů v týmu který bojuje o titul, v několika posledních kolech závodu a na mokru je hodně optimistické.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Sic nevím co, ale chtělo by to něco vymyslet, aby díky pravidlům bylo pro ně výhodné spolu bojovat. 19

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          To by museli dávat za každé předjetí nějaké body... pak by ale mohlo být výhodné nechat se odsunout na konec startovního pole a sesbírat body za předjetí.

          Pak také neni předjetí jako předjetí, předjet Lewise ši Vettela je jinej level, než předjet Vandorna či Strolla.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            217.31.62.XXX
            Jj, jezdci z TOP3 ostatní závodníky nepředjíždějí nýbrž objíždějí 03
            Kolikrát nevím proč z toho dělají takové drama, jak rychle se kdo dokáže prokousat polem, když jim ostatní závodníci spíš uhýbají než by bojovali o pozice? Ono když někdo ztrácí dvě až tři sekundy na kolo, tak je pro ně boj o pozici zbytečná časová ztráta vůči své B třídě. Předjetí mezi jezdci A třídy je jako šafránu a to i přes 3x DRS. To ostatní jako předjetí neberu. Ale někdy si to pěkně dávají vzadu, tak alespoň něco.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          To, že spolu jezdci a ani týmy nechtějí moc bojovat, je dáno celkovým nastavením soutěže, v situaci kdy se počítá každý závod a kdy mají jezdci k dispozici omezený počet komponent je každé odpadnutí znát. Proto logicky ti, co chtějí bojovat o titul, musí riziko odpadnutí minimalizovat na minimum.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            217.31.62.XXX
            Ale oni tohle všichni vědí a v mercedesu už na to taky přišli, jen nadále komicky tvrdí, že oni jsou jiní 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • DaveVIP

    DaveVIP

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    86.49.169.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama