DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 23.06.2018 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.06.2018 08:58
Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 09:58
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 10:55
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    jinými slovy: dobrá motivace pro rencky, aby makali na motoru naplno. a pro nás jako pro diváky jen a jen dobře.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Asimo97

    Asimo97

    185.221.124.XXX
    Stejně to je boj s větrnými mlýny.

    Na motor Mercedesu a Ferrari do konce roku 2020 nemá ani Renault, ani Honda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Asimo97

      Asimo97

      185.221.124.XXX
      A vlastně, ono po roce 2020 se stejně bude vycházet z aktuálních PJ, takže ten náskok Mercedesu a Ferrari konkurence jen tak nesmaže, pokud vůbec.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Proč by do roku 2020 neměl mít R na F a M, když na ně v závodě má už nyní? Myšleno z pohledu PJ samozřejmě.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.152.247.XXX
    Vzhledem k tomu, jak to Renault poslední roky vede, tak se spíš obávám, aby RB nelitoval toho, že s Hondou nejel už letos.
    Docela by mě zajímalo, jak nám dopadne Sainz. Obávám se, že s tímhle trucováním to šetřílky přijde o to dráž.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dej čísla , pocity jsou k ničemu.Loni jsi mluvil jinak....

      Co by asi tak letos s Hondou RB získal. Komické..... 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          0,3 vteřiny je v Kanadě 12-15 koni. Smiř se s tím.....

          Taffin mlží....když použiji tvoji definici.... 13

          Tvoje pohádky už známe 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        To byl sarkasmus. Letos je pro ně Renault určitě lepší volba. S Hondou by letos dali tak třikrát pódium. Ale o těch dvou vítězstvích by si mohli nechat zdát.
        Jinak ta čísla jsou relativní. Mávání koníky je sice hezké, ale úplně zbytečné. Jestli motor Renault má ztrátu 20 koní v 12.000 RPM a výhodu 50 koní mezi 6.000-10.000 RPM, tak bude Renault v závodě o parník lepší. V kvaldě sice nezazáří, ale v závodě si bude s ostatními hrát jako kočka s myší.
        Což je problém Hondy. Neumí zatím pracovat tak dobře s hybridní složkou. Spalovák už má hodně slušný, ale to dnes zdaleka nestačí. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Kdyby u RedBullu chtěli, můžou se na tom dohodnout a už po létě můžou mít Hondu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        A treba uz budou nekdy na konci roku testovat s Hondou co ty vis 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jenže to nelze.....a proč taky, TR staví AN, tak ví jak vše postavit i nasledně u RB. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No jasně, jen 6 matic změníš a můžeš jezdit. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Sice by to podle mě nebyl takový propadák jako u McLarenu, ale byla by to kovbojka. Motor Hondy je menší a přepracovat užší šasí by bylo nemožné. Nicméně přes zimu to zvládnou a na bednu čas od času budou mít. Už letos by to párkrát klaplo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ahoj Jone, tak co medvěd? Rozchodí ten motor ve Francii, nebo se výkonnostně definitivně propadne za Renault? Jak si užíváš konec Mercedes éry? Myslím, že za poslední 2 roky R neodvedl špatnou práci a mám pocit, že dorovnali Mercedes 01

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No to ještě ne......a kvalda režim "sajkfikšn" 12 Ještě budeš muset počkat....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Medvědi ti vědí, že Renault prostě nemá šanci. 04 Jaký konec Mercedes éry? Jako že s námi závodí Ferrari a RB/Tag Heuer? Paráda. Jsou to hezké závody, ne?
        Nebo máš snad nějaké indície, že se zbytek pole zmátoří a nebudou dostávat kolo až dvě? Především ten žlutý cirkus z Viry. B spec motor, experti z FIA, sypou do aera, RB vám tam půjčil špičkového pilota a pořád to je 2 vteřiny na kolo. Co tam dělají špatně?
        Jinak Mercedes jsou schopni dorovnat. To už ukázali loni, o tom žádná. Jenom z toho byla tak trochu pyro show. 03 Nechme tomu pár závodů. Zatím letos nevidím ani výkon, ani extra spolehlivost. V čem konkrétně je tedy dotáhli?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama