DISKUZE K ČLÁNKU "Koncept se už měnit nebude." Šéfovi Haasu se návrh nových motorů zamlouvá

Šéf Haasu Günther Steiner je pro zjednodušení pohonných jednotek tak, jak to při posledním zasedání navrhla Mezinárodní automobilová federace (FIA).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Koncept se už měnit nebude." Šéfovi Haasu se návrh nových motorů zamlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.11.2017 22:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 15:13
V tom případě nechápu, proč šli do F1. Měli si… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 15:29
Beru, ale i oni by si měli uvědomit že s… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 15:34
Podle mě čekali, že jim Ferrari snad dá i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Čo majú furt s tým hlukom. Z hľadiska TV diváka sa nič nezmení, lebo pomer s hlukom od komentátorov zostane zachovaný. Bez zmeny počtu valcov zostane rovnaká aj frekvencia hluku. Prosté fyzikálne zákony.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Co mají výrobci motorů vyvíjet už nyní? Vždyť konkrétní specifikace ještě nejsou na světě a FIA nechce nic zveřejňovat do konce příští sezóny, aby se motoráři nevybodli na současný produkt. Steiner je mimo mísu a jeho vyjádření na mě působí dojmem, že má strach o hezký flek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Psal jsem to o článek vedle a je to tady! 02 Haas je prostě banda komoušů, je to venku. 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      62.141.0.XXX
      Haas je soukromý tým co chce být konkurenceschopný a nechce vyhazovat peníze oknem. Jejich pohled chápu.
      Stejně tak chápu pohled všech automobilek co nalily neskutečné peníze do stávajících motorů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        V tom případě nechápu, proč šli do F1. Měli si před vstupem udělat analýzu, kolik dávají ročně do týmu nejlepší týmy a muselo jim být jasné, že s mnohem menším rozpočtem díru do světa neudělají.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          hixaxon

          62.141.0.XXX
          Což nepochybně udělali a teď se chovají tak jak jim to vyhovuje. Což z mé strany je konstatování, nikoli jejich omluva.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Beru, ale i oni by si měli uvědomit že s exkrementu bič nepleteš, pokud upleteš, tak nezapráskáš a pokud zapráskáš, tak akorát sebe potřísníš.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Podle mě čekali, že jim Ferrari snad dá i kompletní knowhow kolem nastavení a jiných detailů. Což za ten bakšiš fakt čekat nemohli. Mě se od začátku líbilo, že to zkusili trochu jinak na hraně únosnosti pravidel. A šlo jim to, což bylo fajn. Pak se trochu potrápili a chovají se jak ufňukané puberťačky. A většina sympatií je pak ta tam.
              Takových jako oni bylo v F1 hromada a pokaždé to dopadlo stejně. Taková Force India nebrečí, maká a za léta dřiny je zaslouženě 4. nejrychlejší tým. A došli si tam sami bez breku, keců a s rozumnými náklady.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Obdivuji všechny, co to zkusili jinak. I McLaren, byť kvůli špionážní aféře jsem je neměl rád. Možná to byl výstřel do tmy a v budoucnu to zkusí jako "Indiáni".

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Zapomínáš na jednu věc - FI byl koupený tým se zkušenostmi a zázemím, Haas byl postaven tak nějak na zelené louce. Sami nevěděli, jestli se jim vůbec podaří postavit konkurenceschopné auto a následný pokles je zákonitý - ostatní ví, jak vyvíjet, oni se chodili ptát k rudochům, jak se to v F1 vlastně dělá - když jsou omezeny testy atd.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        A ony jim snad současné PU brání být konkurenceschopný? V letošní sezoně je jasně vidět, že jak s motorem Mercedesu tak i Ferrari či Renaultu se dá vyhrávat.

        A pokud jde o cenu PU, tak i pokud se pojede podle nových pravidel, cena nijak zásadně dolů nepůjde, spíše naopak.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama