DISKUZE K ČLÁNKU Uvidíme v F1 více německých týmů? Carey o to evidentně usiluje

Pokud se podíváme do historie F1, německé značky tu příliš neoslnily. V polovině 50. let zatočil s konkurencí Mercedes a po triumfálním zisku titulu se opět z královny motoristického sportu stáhl. Až do jeho novodobého návratu německá stopa vychladla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Uvidíme v F1 více německých týmů? Carey o to evidentně usiluje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 21.07.2017 14:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2017 13:56
BMW je v DTM a od příštího roku ve WEC, takže do… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 13:14
Raději bych koukal na F1, ve které týmy jako ATS … »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 19:48
Günther Schmidt se opravdu snažil a v roce 1983 i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    84.42.202.XXX
    BMW je v DTM a od příštího roku ve WEC, takže do F1 nee...
    Porsche je ve WEC a zavázalo se tam na další roky, navíc je součástí VW řešícího dieselgate, takže do F1 také nee...
    Audi je v DTM a kvůli dieselgate se přesunulo z WEC do FE, takže také nee..
    Samotný VW také nee...
    Koho tam máme dál? Opel??? Ford???

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.137.XXX
    Jak už jsem psal jinde, uvažovat o vstupu Audi nebo Porsche s vlastním týmem do F1 mi nepřijde v nejbližších letech příliš realistické. Obě tyto značky patří pod VW a to má úplně jiné starosti než utrácet peníze v tomto cirkusu 03 Roli dodavatele motorů, to je jiná. Ale kompletní tým, myslím, že nikoli.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já si myslím že i roli dodavatele motorů si tyto značky rozmyslely a nebudou ji realizovat. Je to poměrně náročná činnost s dost nejistým výsledkem, čehož je třeba Honda zářným příkladem.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.133.XXX
        Taky si myslím, že v tomhle směru Honda prokázala medvědí službu a dokud nedojde ke změnám, který by všechny přinutily začít s čistým listem papíru (dobrá, displejem), tak se tam žádnej novej motorář nepohrne.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.137.XXX
          No do diskuse o těch změnách jsou zapojeny různé značky a měly by možnost ta pravidla ovlivnit. Takže tam určitá naděje je. Ale ty dřívější možné plány vstupu do F1 s vlastním týmem jsou minimálně v rámci koncernu VW u ledu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.183.XXX
    Raději bych koukal na F1, ve které týmy jako ATS (když už teda mluvíme o němcích) přežijí 7 sezón a vlastníkovi pak zbude dost životaschopnosti, aby se po kratší pauze ještě vrátil (Rial), než na F1, která vytváří podmínky pro přilákání dalších automobilek.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Günther Schmidt se opravdu snažil a v roce 1983 i díky Manfredu Winkelhockovi měl na to dostat se o něco výš, ale ta spolehlivost. Rial je také zajímavá kapitolka, která se místy čte jedním dechem. Snad se zadaří a dočkáme se jí v sousedství ostatních v jedné publikaci.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama