Udrží si někdo z pilotů Renaultu místo? Palmer mluví o extrémním tlaku

Robert RoBertino Pavelka, 19. října 2016, 12:40 Google+

Jaké jsou vyhlídky současných pilotů Renaultu na udržení v týmu? Všeobecně se má za to, že padnou na oltář postupného vývoje týmu, dokonce existují názory, že jejich pozice je zcela neudržitelná. Vzdávat se ale rozhodně nechtějí.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 19.10. 16:00) Napište svůj názor
Palmer popisuje současnou situaci v boji o post u Renaultu

Palmer popisuje současnou situaci v boji o post u Renaultu | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

S ohledem na výsledky, třebaže vedení Renaultu několikrát deklarovalo postupný vzestup, nemají Kevin Magnussen ani Jolyon Palmer příliš silnou pozici. Do hry navíc vstoupil nový prvek - Nico Hülkenberg je novým příchozím do francouzského týmu - tím nastává situace, že o druhý kokpit budou usilovat hned tři dravci: oba stávající piloti plus současný pilot Manoru Esteban Ocon.

"Největší tlak je vždy v kvalifikaci, protože se všechno soustředí jen na jedno kolo. Pokud ho nezvládnete, zůstanete v Q1, což se mi stalo v Malajsii a Kevinovi v Japonsku, takže je na nás vyvíjem opravdu velký tlak. V závodě se nám daří o něco lépe, protože máme větší prostor. Je to těžká situace, protože potřebujeme prokázat naše kvality, abychom bosse Renaultu přesvědčili. Nelze udělat žádnou chybu, ale také nemůžeme sázet na bezpečnost, protože pak chybí rychlost. Musí se dosáhnout kompromisu. Nebýt nejistoty ohledně další kariéry, asi by bylo všechno jednodušší, v jistém smyslu přirozenější, u nás jde nyní spíš o prvek přísného dohledu. Bylo by hezké se moci trochu víc uvolnit, ale obavy o kariéru, ty cítí téměř každý," vysvětluje Jolyon Palmer, který letos absolvuje svou první závodní sezónu v F1.

img-responsive

Výsledkově zatím Palmer za Magnussenem zaostává | foto: Renault Sport F1

Pořád je ale ve hře několik řešení, které dávají všem třem pilotům šanci lidově řečeno půl na půl. Není vyloučeno, že někdo z nich zamíří na uvolněné místo u Force Indie, zvláště Esteban Ocon se v tomto směru jeví jako nadějné řešení, protože by došlo k podobnému jevu jako v případě jeho příchodu do Manoru - ve hře mohou být ušetřené peníze za motory Mercedes.

A jak se promítne rivalita do vztahu mezi Palmerem a Magnussenem? "Myslím, že budeme nadále působit jako týmoví partneři. Oba jsme dost otevření. Samozřejmě bojujeme i proti sobě, ale vycházíme spolu dobře a podílíme se na zlepšení výsledků týmu, na kterých se to, myslím, začíná pomalu odrážet. Musíme dále pracovat na vývoji a domnívám se, že jsme to i udělali. Takže kterýkoli z nás by mohl získat další smlovu, ale zatím se tak nestalo. Máme k sobě navzájem respekt, jsme oba ve stejné situaci, jde tedy jen o to se k sobě chovat odpovídajícím způsobem a na trati samozřejmě odvádět co nejlepší práci," komentuje situaci Palmer.

Vytisknout

Diskuze: Udrží si někdo z pilotů Renaultu místo? Palmer mluví o extrémním tlaku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 19.10.2016 16:00 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Brawn se o právu veta dozvěděl až po osmi letech působení u Ferrari

Právo veta u Ferrari a důvod odchodu od Mercedesu, to Brawn odhaluje ve své…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

  2. "McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

  3. Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud