Hyundai i30 N má dostat výkon 260 koní. Pod kapotou se možná objeví dvoulitr

ar5, 25. května 2016, 08:20 Google+

Téměř rok se na svět dostávají spekulace, hovořící o sportovní verzi modelu Hyundai i30. Nyní to už konečně vypadá, že bychom se mohli dočkat jeho premiéry.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Maskovaný prototyp Hyundaie i30 N

Maskovaný prototyp Hyundaie i30 N | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Hyundai k tomu všemu prozradil, že letos se zúčastní 24hodinového závodu na Nürburgringu, kde nasadí své tři vozy. Jedním z nich je vývojový prototyp chystaného Hyundai i30 N, která pod kapotou ukryje přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec.

To zní velmi zajímavě, takže je škoda, že výrobce zatím nezveřejnil žádné výkonnové specifikace. Svým prvním ostrým modelem se pak chce postavit konkurenci, jakou je Seat Leon Cupra 280. Zatím je totiž známo, že motor Hyundaie zvládne produkovat 260 koní a 300 Nm.

img-responsive

Sportovní Hyundai i30N na testovací trati | foto: youtube.com

Výsledné technické parametry však zůstavají pod pokličkou. Zatím nám tak musí stačit informace, že testovací prototyp má kromě nového motoru i přepracovanou převodovku, zavěšení a tlumiče. Přeladěný je nově posilovač řízení a v sériové produkci by se mohl objevit i decentní bodykit s nafouklými blatníky a sportovnějšími nárazníky.

Vytisknout

Diskuze: Hyundai i30 N má dostat výkon 260 koní. Pod kapotou se možná objeví dvoulitr

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Stanice měření emisí v budoucnu zmizí, stanic technické kontroly bude víc.

Stanice měření emisí zaniknou, počet stanic technické kontroly naopak naroste

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud