Šestému Golfu se nechce do důchodu, ve hře ho drží i omlazené GTI

ar6, 12. prosince 2015, 06:05 Google+

Svět už se pomalu chystá na Golfa s pořadovým číslem osm, současná verze s pořadovým číslem sedm se drží na vrcholku prodejů v mnoha evropských zemích, ale Volkswagen se rozhodl osvěžit šesté vydání svého bestselleru. Že už se nikde ve světě nenabízí? A co třeba otevřené provedení?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Otevřený Golf se dočkal modernizace i jako GTI, Volkswagen Golf GTI Cabriolet.

Otevřený Golf se dočkal modernizace i jako GTI, Volkswagen Golf GTI Cabriolet. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Klasický Golf Cabriolet prošel mírným omlazením nedávno, aktuálně pak přišla řada na sportovní GTI, pod jehož kapotou najdete i nadále přeplňovaný zážehový dvoulitr TSI o výkonu 220 koní s točivým momentem 350 Nm. Motor spolupracuje výhradně se šestistupňovým dvouspojkovým automatem DSG, jež mu uděluje akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,9 sekundy při průměrné spotřebě 6,5 l/100 km.

Při faceliftu jsou nicméně zajímavější prvky, které prošly změnou. V případě GTI je to poupravená přední maska, přepracované nárazníky a nástavce prahů, lesklý zadní difuzor a červené třmeny brzd, ukrývající se za standardními 17palcovými koly. Mezi příplatky jsou však i větší osmnáctky, stejně jako zadní spoiler a červená plátěná střecha, nahrazující standardní černou a tmavě modrou.

Sedadla jsou jako u každého GTI čalouněná kostkovanou látkou, za příplatek je nicméně nabízena i kůže s červenými akcenty. Řidiče tak nejspíš zaujme přepracovaný multifunkční volant spolu s hlavicí řadicí páky a pákou ruční brzdy. Lehce okořenit atmosféru přicházejí červené dekory.

V Česku se otevřený Golf GTI oficiálně nenabízí, v Německu však startuje na 37 075 eurech (cca 1 002 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Šestému Golfu se nechce do důchodu, ve hře ho drží i omlazené GTI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

reklama

Doporučujeme

Jaguar Land Rover

Potvrzeno! Jaguar Land Rover postaví novou továrnu na Slovensku

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud