DISKUZE K ČLÁNKU Klíčový test pro McLaren: V Barceloně zkouší spoustu nových dílů

McLaren má pro první sezónní test připraveno spoustu nových dílů, které jsou zaměřeny na aerodynamickou i mechanickou stránku vozu MP4-30 poháněného Hondou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Klíčový test pro McLaren: V Barceloně zkouší spoustu nových dílů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 13.05.2015 20:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Iscarian (Hlasovalo 12 lidí) 12.05.2015 11:21
Lotus? Proč chodíš tak daleko, již loňský vůz… »
» Adi (Hlasovalo 6 lidí) 12.05.2015 12:55
Těžko říct, kde je větší slabina, jestli ještě… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 12.05.2015 12:48
Ne. Přineseme fotografie a stručné shrnutí.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • 1

    178.255.168.XXX
    reportáž a on-line reportáž z testů nebude???

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, ak by sa to podarilo,... ...tak by už bol najvyšší čas a Jenson ako skúsený jazdec nám dá po testoch, iste na to jasnú odpoveď, ÁNO, alebo NIE. 11 Ale skôr si myslím, že to bude ÁNO. 01

    + 19 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Pět závodů je za námi a oni pořád mluví o filozofii, porozumění novému směru a naději, že se vše podaří. To je snad lepší neříkat nic.

    Začínám mít pocit, že to jejich "superauto" je ze stejné kategorie jako loňský Lotus. 12

    + 24 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.211.XXX
      Lotus? Proč chodíš tak daleko, již loňský vůz McLarenu byl škopek, zachraňovala to pouze pohonná jednotka od Mercedesu.

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Já se začínám také uculovat nad jejich sladkejma řečičkama, jak je vlastně v pohodě, že závodí s manorem a jakej mají super progres, že do konce sezony budou nadělovat medvědům 2s na kolo, když to takhle pude dál 04
      Když se na to ale člověk podívá bez růžových brýlý, tak nemaj 3 roky významějšího sponzora a nedokážou nikoho sehnat, výkonnostně se pouze propadají, jestli si dobře vzpomínám, poslední vítězství mají ze sezony 2012 a pokud se nestane zázrak, tak letos budou rádi když vůbec dojedou na bodech, natož že by zvítězili v závodě.
      Další otázkou je, jak dlouho tenhle image nechá na sobě Honda, protože ti do toho určitě nešli s tím, že nedokážou získat ani body a můj názor je, že problém není ani tak u hondy, jako u mcl...

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Těžko říct, kde je větší slabina, jestli ještě stále v motoru Honda, nebo už v šasi Mclarenu... jako jediní jeli VC v Barceloně s dodatečným chlazením (žebrování) - tady bych viděl problém v Hondě a jejich nárocích na chlazení. Jejich filozofie "size zero" Hondě nadělala asi ty největší vrásky. Na druhou stranu, v kvalifikačním módu měl Mclaren vyší top speed než týmy poháněné Renaultem, jestli to bylo primárně nastavením nižšího odporu než měly RB a TR, nebo opravdu Honda v kvalifikačním módu je již silnější než Renault, to se těžko odhaduje. Každopádně závodní rychlost v Barceloně byla tragická - na úrovni FI a Sauberu max a to není dobré.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.115.XXX
          honda ma problem s chladenim a nieje to vobec sposobene "size zero" autom
          samozrejme ak by jazdili bez kapotaze, tak to mozno ochladia :)

          honde sa prehrieva vnutro "V"cka, doslova sa im tam roztapaju kable a senzory

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            Oprav mě, jestli se pletu, ale chlazení je problém kostrukce chasis, ne motoru...

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.102.115.XXX
              nie vzdy, ak na plny vykon by potreboval motor "bez kapotazove riesenie" tak asi nieje spravne zvalovat vinu na chasis :)

              a ako som pisal honde sa doslova(nie obrazne) tavia kable a senzory vo vnutri "V"cka a to nieje sposobene len tesny okapotovanim

              ak ti vyrobca motora da urcite parametre ake treba na chladenie a ty to dodrzis ale motor sa napriek tomu prehrieva, tak koho to je vina?

              ano mozu zhodit zadne "plechy" a jazdit s odkrytym motorom a snad budu moct zdvihnut vykon, ale bude to mat vyznam? 18

              keby to bolo len o miernom zvacseni bocnic a nasavacich otvorov, tak to davno spravia

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1

                178.255.168.XXX
                Tak tohle se mi nezdá, ten motor musel fungovat na stolici bez potíží a kdyby se mu tavili kabely, tak se to dělo už na stolici... S přístupem mcl k novým řešením, bych se nedivil, kdyby odmítli přistoupit na zvětšení bočnic, protože by jim to narušilo jejich pohled na konstrukci...

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  95.102.115.XXX
                  tak si o tom nieco zisti
                  pisalo sa o tom asi aj na tychto strankach

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Honza

                    199.64.72.XXX
                    Ahoj,
                    to co píšeš je zajímavé. Nicméně nebylo by možné přidat nějaké odkazy. Nebo ještě lépe nemohla by se na tohle téma zaměřit redakce v nějakém z článků. Osobně by mě velmi zajímalo jak je to McL. Kde je chyba a proč?

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu