DISKUZE K ČLÁNKU Čím je zajímavý Montreal? Představení okruhu a přehled technických parametrů

Kolotoč Formule 1 míří ke svému sedmému letošnímu závodu do Montrealu, který v poslední době hostil obzvlášť napínavé závody. Čím je zajímavý a jaké výzvy představuje z technického hlediska?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čím je zajímavý Montreal? Představení okruhu a přehled technických parametrů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 08.06.2012 16:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2012 23:04
Ano, je to pravda. Už jsme to zde probírali, na… »
» CaesarF1 (Hlasoval 1 člověk) 07.06.2012 20:40
Zdravím, nejsem moc technicky znalý, ale ta věta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.85.XXX
    Zdravím, nejsem moc technicky znalý, ale ta věta o příjezdu k "vlásence" je pravda? Píšete : Na piloty, kteří musí na pedál vyvinout tlak 135 kg....... Vždyt po 10 kolech by jim musela upadnout noha ne? Co posilovač? Nemají?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Ano, je to pravda. Už jsme to zde probírali, na některých okruzích dokonce až 160 kg. Údaje máme ověřeny u Bremba (ostatně v článku je odkaz na jejich ID card). Částečně jim k tomu pomáhá i přetížení při brzdění.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      92.62.224.XXX
      Proč si myslíš, že mají piloti F1 lepší fyzičku než většina vrcholových sportovců v jiných odvětvích? Protože jí zkrátka mít musí a teď víš proč.

      Na přelomu 70. a 80. let si piloti stěžovali, že jsou auta s přísavným efektem kvůli obrovským přetížením a silám v řízení stěží řiditelná. Když nedávno proháněl Jacques tatíkovo auto, říkal, že to bylo na dnešní dobu celkem pomalé a v pohodě. Možná se pletu, ale i za tím vidím pokrok ve fyzičce pilotů.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.202.89.XXX
        Ok, díky za info, fakt to tak bude, mě to připadala dost váha, když si vemu,že v civilním autě jde pedál defacto zlehka a brzdíte. Jenže zkuste si na jedné noze stoupnout na špičku a i když zvedáte svoji celou váhu,tak je to jak nic, horší to musí být po padesáté za sebou03 Hlavně, že mají páčky řazení zlehka, protože co vím, tak dříve měli jezdci zejména po Monaku ruce na dranc, ale to byla asi "Schalterpáka"12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu