Příští závody nebudou náročné na motory

Karel Bařina, 22. března 2006, 09:13 Google+

Vedoucí vývoje motorů Renault předpokládá, že v Melbourne a Imole budou rozhodovat úplně jiné faktory, než při horkých prvních dvou závodech v Bahrajnu a Malajsii.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Motor musí vydržet dva závodní víkendy, za výměnu je jezdec penalizován ztrátou deseti míst na startovním roštu. Při prvních dvou závodech museli alespoň jeden motor měnit všechny stáje kromě McLarenu. Vydržely také jediné dva limitované desetiválce ve vozech Toro Rosso.

"Pokud jde o motory, mezi příštími dvěma závody není velký rozdíl," odhaduje Rob White, hlavní motorář Renaultu. "Je mnohem těžší připravit motor pro Malajsii a Austrálii, než motor pro Austrálii a Imolu. Kompromis pro tyto dva závody budeme muset hledat v úplně jiných oblastech. Giancarlo bude mít stejný motor, jako o tomto víkendu. Fernando už dostane nový motor, ale bude to stejný typ, jaký používá dosud."

Giancarlo Fisichella musel vyměnit motor po odstoupení ze závodu v Bahrajnu a nyní s ním musí odjet druhý závod. Fernando Alonso zatím problém s motorem neměl a po dvou závodech tedy může dostat motor nový.

Foto: Renault F1 Team

Vytisknout

Diskuze: Příští závody nebudou náročné na motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Hawthorn, Mike

Mike Hawthorn

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

  2. Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

  3. FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

  4. "Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud