Symonds varoval technickou skupinu FIA

Daniel Šupa, 4. prosince 2005, 17:00 Google+

Šéfinženýr mistrovského Renaultu oficiálně varoval Mezinárodní automobilovou federaci před nedostatečným znevýhodněním desetiválcových agregátů v sezoně 2006.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GP Španělska (Barcelona)

GP Španělska (Barcelona) | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

S výjimkou pro tým Minardi, dnes Toro Rosso Dietricha Mateschitze, ostatní stáje Formule 1 souhlasily bez výrazných připomínek. Díky tomu budou ve startovním poli osmiválcových motorů dva desetiválce s omezeným přívodem vzduchu a maximálních otáček.

"Omezení vzduchu a otáček není dostatečné," prohlásil na pátečním setkání technické skupiny FIA Symonds a odůvodnil svoji kritiku tím, že původní záměr umožnit ekonomicky slabším stájím startovat v Bahrajnu i bez výrazných investic nemá již své opodstatnění.

"Co bude následovat v případě, že se třeba Toyota rozhodne použít v Monaku desetiválce," ptá se Symonds a upozorňuje, že omezené motory V10 budou mít díky točivému momentu více síly, což bude velkou výhodou na okruzích s pomalými zatáčkami.

Brit ve službách francouzské stáje je přesvědčen o tom, že například Midland bude díky této situaci ve velké nevýhodě a s Toro Rosso prakticky nebude moci soutěžit…


Foto: BAR Honda

Vytisknout

Diskuze: Symonds varoval technickou skupinu FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Wheldon: Nikdy nehovor nikdy - anotační foto

Wheldon: Nikdy nehovor nikdy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  3. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  6. Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud