DISKUZE K ČLÁNKU Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým

Kolem možného vstupu jedenáctého týmu do arény F1 se už napsalo opravdu hodně. Zvláště když za ním stojí ikonická motoristická rodina reprezentovaná piloty F1 Mariem a Michaelem Andrettiovými. Jenže někdy ani zvučné jméno není zárukou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 07.07.2023 20:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 06.07.2023 21:40
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 07.07.2023 10:41
ano, takových týmů, které se potloukaly na konci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Stejně v budoucnu ty Formule 1 budou o ničem. Jak uvedl Verstappen, tak pro ovládání a závodění jsou nejlepší atmosféry osmiválce, v předu menší kola a podstatně nižší hmotnost. Kdo jiný než Max to může lépe vyhodnotit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    172.225.41.XXX
    @Tom11 A to ja zas ne. Pokud se prida tym, ktery tam treba vykonnostne jednoduse nepatri, proc je v F1? A bohuzel, par takovych uz bylo.
    To deleni penez chapu, jsou stropy, nejaky tymy na nej ani nedosahnou a ted by mely dostat dostat jeste min. Ale ty velke tymy porad budou tesne pod stropem, to povede jen k jeste vetsim rozdilum mezi tymy. Takze svym zpusobem chapu tu opatrnost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Nový tým má nárok na peníze od promotéra až po třech sezónách, a pak stejně jen dle své vykonnosti. Tedy jinak řečeno, první tři sezony nedostane nic, a pak pokud bude poslední, tak jen drobné (do 10 milionů). 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      ano, takových týmů, které se potloukaly na konci startovního pole bylo v historii F1 neskutečná spousta. konec konců, někdo poslední být musí, že ano 04. ale o tom to až tak není. podle mého by měly být jasně dané podmínky pro účast a pokud je někdo, naprosto kdokoliv, splní, má mít možnost se postavit k tréninkům, ke kvalifikaci a pokud se kvalifikuje, tak i k závodu. to, že si současné týmy hrají na majitele a organizátora F1 a snaží se rozhodovat o tom, koho přijmout a koho odmítnout ( logicky odmítnou kohokoliv ) je pro mne zcela nepřijatelné, i když ze strany týmů jakkoliv rozumově zdůvodnitelné.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Aby to nedopadlo tak, že budou tak dlouho povýšeně rozhodovat, koho vezmou, až v případě nijak hypotetického úbytku už nebude odkud brát.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          Já to taky nechápu, kde týmy vzala pravomoc rozhodovat o přijetí/nepřijetí nováčka. Mají stavovené regule, co musí nováček splnit a pokud splní, tak by měl dostat licenci... Ne že si někdo bude strachy dělat do kalhot, že by náhodou nedosáhl na nějaký dolar...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Nejde nutně o dělení peněz ve smyslu, za účast dostaneš x mil... Jde o to, že každý tým bojuje o pozornost o sponzory, klidně i platící jezdce popř. nové bohaté majitele...

      Když budeš mít ve městě 1 stánek se zmrzlinou, tak to bude jiné než když tam budou 2, 3 (Zeptej se toho 1. stánkaře, zda by to těm dalším povolil nebo ne)... O tohle jde. Stali se členy exkluzivní klubu, mnozí v době, kdy to nebylo zdaleka tak výhodné a teď nechtějí znehodnotit svoji investici...

      Další ale věcí je, že F1 je extrémně velká investice a pokud chceš aby někdo investoval / riskoval, tak nemůžeš očekávat, že od tebe nebude chtít žádné záruky... Ty si teď vybírají svoji daň, když brání vstupu ostatním...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA silná, tak se nebude nikoho ptát. Taková FIFA taky určí počet účastníků MS a hotovo.

    Zrovna včera dávali na Sport5 sestřihy sezon 1974 a 1975. To byla paráda, návrat do mládí! Ta rozmanitost, těch týmů, klidně i "místních", pronajaté monoposty... proti tomu je dnešek nuda, nuda, šeď, šeď.
    Budu rád ta každý nový tým.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Tuhle "divokou" éru ukončil před sezónou 1979 Jean Marie Balestre. Do jisté míry to dávalo smysl, protože příležitostní piloti byli časovanou bombou. Ale třeba na konci osmdesátek jsme měli v F1 dvacet týmů a čtyřicet pilotů. Půjde-li to takhle dál, tak za chvíli skončíme jako ve WRC.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama