DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Ferrari ústy svého nového šéfa Frederica Vasseura označilo za vtip zprávy o skokovém pokroku jejich pohonné jednotky, která měla během zimy získat 30 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 01.02.2023 10:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Já si tipnu že těch 15 HP navrch tam dostanou, ten motor loni prostě neprovozovali naplno. Otázkou je, zda se odvaží mít ještě výkonější mapu, pak toi mohu posunout jeeště více. To očekávám od Hondy,i od Mercedesu. Už vědí, jak motory drží , protože tlumit nemuseli ( Mercedes až po letní přestavce), takže ty bych si tipnul že motory vyšponují více. Je ale tuším jen jedna mapa na sezónu, což je imho komické.
    Je ale jasné, že to není jen o max výkonu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      217.77.169.XXX
      Oni ty koně nutně ani nepotřebuji na maximální výkon patřili k nejrychlejším po celou sezónu... Jestli 10,15, 30... Spíš potřebují tu spolehlivost a závodní rychlost...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Stačí jedno fouknutí a třicetikoňový náskok Ferrari nad Renaultem náhle mizí jako pára nad hrncem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      To máš na mysli co?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.97.XXX
        Že se všem pohádkám, které se dozvídáme z tisku nedá věřit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Ano, to co řekl FV je mlžení. Tak to tipuji já...připadně jim to začalo hořet na stolici. 12 03

          Těch 30 koní je prostě výkon, který měli už loni, jen ho celý nepoužívali.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            193.165.97.XXX
            Je těch 30 koní moc nebo málo?
            My se díváme hlavně na spalovák, ale hodně výkonu se dá přidat třeba snížením váhy baterek, elektromotorů, nebo převodů ERSu.
            U spalováku taky je váha důležitá stejně jako u celého zbytku vozu. Stačí tenčí hadička, která ušetří miligramy, ale nesmí praskat. Stejné to je u hydrauliky. Toho potrubí bude ve voze docela dost.
            O miligramy se hraje všude, ale spotřeba dokáže ušetřit kila. Ale taky o kila narůst nevhodným zpřevodováním. Nevím jak je tomu dnes, ale před ERSem bylo povolené pouze dvojí odstupňování převodovky. Extrémy byly Monza a Monako.
            Chvíli se tady přetřásaly svíčky. Já tvrdím, že to mohla být výmluva, ale pokud né, tak bych odhadoval spíše konstrukční problém.
            Ještě máme chlazení. Když dokáže uchladit motor Mercedes s pidi kapotáži, tak pro Ferrari s jeho krabici by to neměl být žádný problém.

            Turbo. Ferrari i Renault už mají koncept Mercedesu docela dost odzkoušený, tak by tam výraznější problémy vznikat neměly.

            No a když se všechno tohle sečte, tak těch 30 koní za podpory menšího aeroodporu je reálných. To se ale týká všech týmů, takže nějaký odskok Ferrari od ostatních týmů nevidím ani když Ferrari získalo sekundu na kolo pouhým vyhozením Binotta.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama