DISKUZE K ČLÁNKU Konzistence komisařů pokulhává. Šéf Haasu o tom, proč protestovali proti Alonsově a Pérezově vozu
Günther Steiner se vrací k průběhu Velké ceny Spojených států, po níž podali protest proti monopostu Fernanda Alonsa, který v jejím průběhu přišel o zpětné zrcátko. Komisaři mu následně udělili 30sekundovou penalizaci a Španěl tak přišel o body.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konzistence komisařů pokulhává. Šéf Haasu o tom, proč protestovali proti Alonsově a Pérezově vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
09:33 26.10.2022 194.212.104.XXXNaprostý souhlas s Günterem. Alonsa je mi moc líto, ale podle pravidel to tsk je správně, ale myslím si, že po odvolání tu penaltu z procesních důvodů zruší. Takže kozy s vlci....
A co se Pereze týká, tak to nechápu už vůbec. Prostě dvojí metr jak vyšitej.
A to se tu nikdo nebaví o uvolněném Maxově "blatníku" nad předním kolem. To taky mohl být nebezpečný díl. Minimálně vypadal stejně uvolněně, jako kdysi Kevinovo křídlo.
Vivat FIA! -
Mike17
14:11 25.10.2022 185.149.130.XXXS tou nekonzistencí má samozřejmě pravdu. Pokud jde o nelegálnost vozu bez zrcátka, pak bych řekl, že nemá.
Je běžné, že po kolizi nesplňuje vůz předpisy. Má ostré hrany, nemusí splňovat rozměry nebo hmotnost. Může mít poškozený palivový systém a přijít o benzín pod limit.
Nechci se dožít toho, že po každé kolizi bude nevinný účastník diskvalifikován, protože mu někdo jiný "znelegálněl" auto.-
daaviid23
14:43 25.10.2022 90.182.169.XXXJá bych řekl, že spíš Steiner naráží na to, že když chceme dodržovat pravidla v nějakém ohledu ad absurdum (koncovka křídla, která dle vyjádření týmu nemohla ulétnout a taky ani v jednom případě neulétla), tak hold máme dodržovat pravidla vždycky (pokud je vůz bez zrcátka nezpůsobilý k jízdě, tak podle mě měla přijít technická DSQ ale to je vlastně další úroveň diskuze )
A k tomu znelegalizování auta, podle mě se rozlišují dvě věci. Pokud v důsledku nehody máš třeba "nelegální" podlahu, tak je to okej. Nicméně pokud nehoda zasáhne bezpečnostní prvek (zmiňuje se držák hlavy, pásy, atd.) tak bohužel konečná. A pokud je zrcátko bezpečnostní výbava, s čímž bych asi souhlasil, tak to rozhodnutí je okej-
tom11
12:32 26.10.2022 194.212.104.XXXzrcátko může být považováno za bezpečnostní výbavu jen u těch vozů, které řídí piloti, kteří zrcátka používají. u ostatních se jedná o zcela zbytečný prvek .
ale vážně - naprostý souhlas. pokud nebylo auto způsobilé, měla ihned následovat DSQ. nějakých +30s je v tomhle případě zcela nesmyslný trest. pokud nešlo o jízdu bez zrcátka, ale o to, že mohlo upadnout, měl Alonso dostat během jízdy s uvolněným zrcátkem "černou s terčem" a bylo by vyřešeno. řešit to penalizacemi po závodě a to až na základě protestu soupeře je ...... jak to správně nazvat? nestandardní? no a vysvětlení, proč nebyl do boxů odeslán, či na konci stejně penalizován Perez to už je čirý výsměch a přijetí, podle všeho pozdního podání protestu? tak to už jen dokresluje současnou situaci. k smíchu, nebo k pláči?
-
-
RoBertino
12:17 25.10.2022 185.63.97.XXXOno to vypadá, jako když Red Bull má díly nadimenzované tak, aby případná troska upadla dřív, než si toho někdo všimne. Což je nesmysl - Magnussen dostal černo-oranž po dvou kolech, Checo s tím wingletem jezdil šest kol, než mu při předjíždění Strolla uletěl a málem Kanaďana trefil. Ať mi nikdo neříká, že na něj byli hodní jen kvůli Mateschitzovi.
A ještě k Fernandovi. Je třeba si uvědomit, že to zrcátko mu upadlo ve 49. kole, takže startovní pole inkriminovaným úsekem jelo minimálně sedmkrát a při záběrech z kokpitů bylo na trati vidět. A to se v tom místě bojovalo o pozice - nechci domýšlet, co by se stalo, kdyby ho někdo trefil. Pod vychvalované halo by se taková věc dostala - jak říkají naši současní bratři ve zbrani, dříve třídní nepřátelé - ajncvaj.-
Hwrychlik H.
00:04 26.10.2022 90.183.80.XXXTak hlavně FIA opět nedokázala přijmout rozhodnutí, ukázat oběma vlajku. A co je ještě horší, to zrcátko tam viděli válet snad všichni, jen ne FIA. Opět naprostá neschopnost. Stačilo na 15 sekund vyhlásit VSC a zrcátko odstranit z trati.-
Hwrychlik H.
09:06 26.10.2022 90.183.80.XXXNavíc protest prý podal Haas pozdě. Teď předpokládám bude FIA hledat důvod, proč i přesto podání akceptovala.
-
-
-
daaviid23
10:47 25.10.2022 90.182.169.XXXJá to říkal hned, že v případě Magnusena vytvořili komisaři naprosto **** hloupej precedens. Protest Haasu z jejich strany naprosto v pořádku a smolíček pro Alonsa.
A v případě křídla RB versus křídla Haasu je to snad ještě větší vtip. Haas má prý v křídle výztuhu, která zajistí že boční koncovka neuletí, což samozřejmě RB nemá. Ve výsledku je tak bezpečnější varianta méně výhodná, protože jste za ní trestaní povinou zastávkou.