DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes má nejohebnější podlahu v F1, nemá si nač stěžovat," diví se Verstappen

Pilot Red Bullu Max Verstappen nechápe nářky Mercedesu kvůli zpřísnění pravidel týkajících se flexibility podlah, protože právě Stříbrné šípy toho podle něj nejvíce zneužívaly.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mercedes má nejohebnější podlahu v F1, nemá si nač stěžovat," diví se Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 09.07.2022 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 08.07.2022 14:01
Když si člověk pustí srovnání soubojů Max Lewis… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 08.07.2022 11:43
Já bych na Hamiltona nebyl zase tak přísný. Jako… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 08.07.2022 12:12
Pořád ho trefil lépe než Max Vomantinelbouch. 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.131.XXX
    Když si člověk pustí srovnání soubojů Max Lewis 2021 a Čárlí Lewis 2022 v Copse, tak je docela dobře vidět že loni Hamovo auto řídil jistý Apex Netrefil, zatímco letos seděl za volantem rozvážný Apex Trefil 03 Jak píše i Števo Eisele na Twitteru, tohle fakt neměl Ham teď po Silverstonu vytahovat, jenom si naběhl na (Maxovo) vidle.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Števo to celkem trefil. Věnovali se tomu i v Eiskingu.
      Ve chvíli, kdy jediné změny na onboardech je v barvě monopostu soupeře a Lewisova dráha, by bylo lepší mlčet. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Ať si říká kdo chce co chce, loni měl hamilton emila před sebou na stříbrném podnose a bylo mu jasné, že pokud se před něj dostane, tak už ho nechytí a s naprostou rozvahou ho poslal do svodidel. Byl to úmysl a nikdo mi to nevymluví, zvlášť když letos ukázal, že se v té zatáčce dá v pohodě závodit, ale letos věděl, že chudáka leclerka na ojetých hardech musí dostat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          V podstatě souhlas. Já si myslím, že mu chtěl vrátit tvrdý boj Maxe v předchozích zatáčkách a o den dřív ve sprintu. Prostě měl takový ten Řepkův blikanec.
          Asi to samé, jako udělal jemu Vettel v Baku, nebo Schumi Villeneuvovi. Jen tady mu nějak nedocvaklo, že jedou 300 a kdyby to Maxe nakoplo jako Čoua, mohl to být jeho poslední závod života.
          Díky tomu vlastně bylo v Abu vůbec o co jet.

          S Charlesem to bylo jiný kafe. Dobře věděl, že si ho namaže na chleba, nebylo proč to hrotit. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jojo, určitě to neplánoval předem, ale pokud chtěl, mohl luxusně kolizi zabránit, neudělal to...
            Rozdíl ovšem je v tom, co se s ostatníma pilotama po jejich "blikanci" stalo. Vetel dostal skutečnou pentli, schumacher byl diskvalifikovaný s celé sezony... A emil jezdil tvrdě, ale ke skutečné kolizi nedošlo, až v monze a tam si myslím, že být tam jiní komisaři, tak výsledek penalizací mohl být i obrácený...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      S odstupem doby jsem stále víc spokojenější s tím jak loňský boj o titul skončil.
      Sice to finále nebylo úplně správné...ale horší by podle mě bylo kdyby Hamilton vyhrál titul...a bylo by to s pachutí Silverstone a Monzy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Možná by si Mr.Apex tady jedu já mohl zjistit, jaké části podlahy se ty pravidla týkají.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já bych na Hamiltona nebyl zase tak přísný. Jako apex vždycky netrefí, ale dávat mu kvůli tomu přezdívky. 17 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.160.39.XXX
        Pořád ho trefil lépe než Max Vomantinelbouch. 12

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No právě. Max ho trefit neměl a ani nechtěl. Lewis ho trefit měl, ale nechtěl. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            85.158.196.XXX
            Trefit apex a vyhrát není umění, umění je apex netrefit a přesto vyhrát.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To souhlasím. Ta trefa byla přímo mistrovská. Vyhrál a soupeř odjel s nulou. Líp to udělat nemohl. 01
              Tedy mohl Max zůstat ležet v nemocnici s nějakou zlomeninou, ale zase chápu, že s bezpečností aut už pilot moc dělat nemůže. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Hm, nevím koho sundávají rychlejší jezdci o kolo zpět když jede "Mr.Apex tady jedu já a všichni uhněte"? Naposled měl štěstí že Schumacher je pod tlakem týmu a nemohl si dovolit kolizi a tak se raději stáhl. Jinak by ho po roce opět vyhrabávali zpod pneumatik, jen o jednu zatáčku dříve. 18 18 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Rychlejší jezdci o kolo zpět? Tak se přiznám, že jsem se v tom trochu ztratil. Já doteď žil v představě, že o kolo zpět jsou pomalejší jezdci. 12
          Ale upřímně moc netuším, kdy sundal Maxe nějaký pilot o kolo zpět.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Máš pravdu ... Maxe nesundal pilot o kolo zpět, ale naopak Max sundal pilota o kolo zpět - Ocona v Brazílii! 03 13 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              A ještě za to schytal penli.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Sice si nepamatuju, ale budu ti věřit.
              V tom případě bych jen poznamenal, že jednak není zdaleka jediným pilotem, co měl kolizi s jezdcem o kolo zpět a jedna je pak na vině vždy ten jezdec o kolo zpět.
              Je jeho povinností, uhnout z cesty tak, aby nikho neohrozil a umožnil předjíždějícímu co nejhladší předjetí. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama