DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o problémech s aerodynamikou: "V příštím závodě se to nezlepší!" Mercedes ale věří, že je brzy vyřeší

Lewis Hamilton varuje, že tento víkend v Saúdské Arábii Mercedes stále moc konkurenceschopný nebude. Jeho technický ředitel James Allison nicméně věří, že se jim potíže s aerodynamikou podaří vyřešit během dvou až tří závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o problémech s aerodynamikou: "V příštím závodě se to nezlepší!" Mercedes ale věří, že je brzy vyřeší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 25.03.2022 12:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 09:30
Hlavně ať se F1 nevrátí k aktívním podvozkům. Už… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 10:49
Sebovi se do Saudské Arábie moc nechce. »
» Lukáš J. (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 11:00
rychleji to asi vyřešit nejde no....navíc mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Sebovi se do Saudské Arábie moc nechce.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukáš J.

    Lukáš J.

    212.96.172.XXX
    fakt se těším, jaký potenciál ten jejich monopost má a jaký progres s ním dokáží dělat :))) už jen vyřešením poskakování dokáží určo srazit v závodním tempu tu jednu sekundu na Feráčo...uvídíme, těšíme se

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Bohužel F1 takto nefunguje, většinou se mistrem světa stává ten, kdo je nejsilnější od prvního závodu sezóny... Jakou fanoušek doufám, že to zvrátí... Ale jako realista se obávám, že letos budou rádi za 1-2 vítězství... Výkonnostně budou v podobné pozici jako Mclaren v loňské sezóně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lukáš J.

        Lukáš J.

        212.96.172.XXX
        ano, obecně se dá asi souhlasit...tady si však myslím, že vyřešení onoho poskakování jim opravdu přinese výrazný časový posun, bylo to vidět jak v rychlých zatáčkách, tak na maximálce, ten monopost by určitě letěl rychleji, kdy toliko nenarážel na asfalt...ale uvidíme... a kdybych se měl ještě přisadit, tak v minulé sezóně určitě Mergl nebyl nejsilnější od samého začátku, to se snad shodneme, že jim ta pravidla uškodila výrazněji oproti RB, a titul měli - konstruktérský tedy

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Já souhlasím, že neměli nejlepší auto... Resp. byli nejlepší na méně okruzích než RB... Jenže pořád to bylo špičkové auto, bez zásadních nedostatků... Teď mají celou řadu problémů a zatímco je budou odstraňovat, tak Ferrari a RB budou své vozy ladit a výkonnostně posouvat... Tahle zpráva nám říká že tak trochu odepsali následující závod a možná ještě 2 další...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lukáš J.

            Lukáš J.

            212.96.172.XXX
            rychleji to asi vyřešit nejde no....navíc mají velký odpor - odkrytá zadní kola, kvůli chybějícím bočnicím :))) ironie atd., proto jsem psal, že se těším, jaký ten potenciál v tom autě je a jak se jim bude dařit...uvidíme

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Ty zadní kola tj zajímavá poznámka... Nicméně tohle na rozdíl od problémů s pohupováním museli vidět ve větrném tunelu... Takže doufám, že na tohle řešení mají...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Lukáš J.

                Lukáš J.

                212.96.172.XXX
                já ti nevím, kdesi jsem četl, že tam snad simulují rychlost do 180, asi jde spíše o simulování proudění vzduchu, tím hopsáním by si akorát rozbili pás...ale tak či tak se k tak výraznému pohupování asi ani nedostali....a jestli se nepletu, tak byli překvapeni na prvních testech úplně všichni - zejména tou měrou pohupování

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  To o těch 180 jsem právě slyšel taky... Předpokládám, že kdyby tam mohli nastavit 300+, tak už se jim to houpe a kroutí i v tom tunelu...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Lukáš J.

                Lukáš J.

                212.96.172.XXX
                navíc, jak jsem se teď dočetl u konkurenčního webu, dle Alilisona mají u Merglu největší zadní křídlo, což je teda vidět i okem laika, brutální hrablo :))))

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              Ohledně těch odkrytých zadních kol to nemusí být až takový problém. Po prvních testech z Barcelony byl někde velice pěkný rozbor z jízd na mokru kde analyzovali z vodní tříště jak které auto usměrňuje tok vzduchu do zadní části vozu. Každé auto to mělo jinak.

              Viz třeba: https://www.youtube.com/watch?v=LsDo_mKV0NQ
              Ale původně jsem to četl v nějakým pěkným článku s pěknými fotkami.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hlavně ať se F1 nevrátí k aktívním podvozkům. Už teď je ve vozech tolik kybernetiky, že jezdci v nich sedí už pouze jako podpůrný prvek nutný k řízení vozu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To by hodně snížilo vliv samotného jezdce... Možná by se vozy ovládaly lépe, ale rozdílná výkonnost jednotlivých vozů by se projevila více a to by vedlo k nudnějším závodům...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama