DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů po letní přestávce v Belgii?

Ve Spa po čtyřech týdnech pokračoval šampionát Formule 1 12. podnikem. Jak si během něj vedli týmoví kolegové ve vzájemném srovnání?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů po letní přestávce v Belgii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 28.08.2014 08:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 19 lidí) 27.08.2014 12:45
Vettel před prvním tréninkem ve Spa nasadil… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 27.08.2014 13:32
Tak jsou piloti, kteří jsou na tom s motory… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 27.08.2014 12:22
dotaz Někde v diskusi jsem četl, že měl Vettel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    dotaz Někde v diskusi jsem četl, že měl Vettel nějakou starší verzi motoru (nebo softwaru), kvůli které jel se starším palivem a tudíž menším výkonem. Je to pravda?
    Nějak mi nejde na rozum, že byl v kvalifikaci rychlejší a v závodě o 1s na kolo pomalejší než Ricci. Díky za odpověď.

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.237.XXX
      Tak ono taky záleží na tom, kolik vlastně to novější verze s lepším Totalem přidává

      [odkaz na stránku]

      Jestli nebude větší roli opravdu hrát samotná opotřebenost motoru, než jeho verze.

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ABC

      109.81.210.XXX
      no vettel je na tom letos s motorama celkem spatne, i RB priznal ze na 99% budou muset nasadit 6ty motor... navic bude muset pouzit starsi motor i v monze coz mu taky moc neprida...

      + 13 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Tak jsou piloti, kteří jsou na tom s motory ještě hůře než Vettel. Red Bull chtěl původně v Monze záměrně nasadit 6. motor a odpykat si penalizaci už tam, aby si vystačili pro zbytek sezóny. Má jít o jejich slabší trať, hodně si slibují od Singapuru a Suzuky, kde by se chtěli penalizaci každopádně vyhnout.

        Ten 5. motor, který musel ve Spa ve druhém tréninku pryč kvůli problémům se zapalováním, je v pořádku a ve zbytku sezóny jej budou moci použít. Zcela nový kousek.

        + 13 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Nesledoval jsem statistiky, překvapilo mne, že nejlépe je na tom Ferrari.
          Co se týká taktiky, tak o Alonsově umístění rozhodla penalizace, za Magnusenem ztratil hodně a v přímém souboji dvě místa...Jinak by asi skončil třetí.

          + 16 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            Ferrari je na tom naopak nejhůře, asi jsi zapomněl, že jako jediné zásobuje motory jen 3 týmy.

            + 10 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Vettel před prvním tréninkem ve Spa nasadil pátý motor. Ve druhém ho měnili, a protože penalizaci nedostal, tak se dá logicky usoudit, že se vrátil k jednomu z tří předchozích použitelných motorů. Jak jsi pozorně v mém komentáři k prvnímu tréninku vyčetl, u starší specifikace nelze použít nové palivo Total - nedosahuje tedy takového výkonu, jako motor nový (plus degradace atd).

      Rozdíl mezi kvalifikací a závodem byl podle mě dán počasím (za deště ten rozdíl ve výkonnosti motorů není tolik znát, jako za sucha) a podmínkami v závodě: Ricciardo na rozdíl od Vettela strávil mnohém více času v čistém vzduchu. Jeho velká ztráta v čisté rychlosti na kolo v závodě (0,909 s) ale byla překvapením i pro mě (navíc jel na o zastávku více). Kolik z toho dělá rozdíl v umění obou pilotů a kolik nižší výkon motoru, to si netroufám odhadnout.

      + 19 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Moc děkuji za vysvětlení. 03
        Na vliv počasí jsem ve svých úvahách zapomněl a teď už tomu celkem rozumím. 04

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Nuž, nech je to ako chce,.. ...Nico mal evidentne rýchlejšie auto, ak po spackanom štarte išiel za svojim cieľom ako drak a Sebatian sa mu radšej vyhol, lebo asi vedel, čo bude nasledovať a ak by to bol urobil Nico čiste a z útokom počkal na vhodnejší okamžik, nik by nepovedal ani mäkké F. Ale ak Lewisovi poškodil pneumatiku na začiatku závodu a nenasledoval trest, potom na trať nevyšlo Safety Car, ak tam stál Adrias S. so zhasnutým motorom, je to jasná ukážka toho, že nielen Nico, ale celá mašinéria, chcela Lewisovi v tomto závode uškodiť. 02

    + 15 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu