Nemám nejmenší pochyb o tom, že tým ART má při nejmenším na to, aby konkuroval týmu HWA. Snad se jim povede i s mojí pomocí dostat se do tempa rychle a brzy začneme vyhrávat závody. Když přišla tato nabídka, tak jsem ji přijal. Chci si zkusit tuto práci - pomoci vystavět tým. Vidím to jako příležitost, stát se vedoucím Mercedesem a začít vyhrávat závody.
Není to jenom krok, který pomůže tomuto týmu, je to krok, který cítím, že pomůže nám všem. Je to dobrý přesun i pro mě. Zvláště loňský rok byl velmi obtížný. Chci něco jako čerstvý start a novou motivaci pro nás všechny - pro mě novou výzvu.
Posune nás to dopředu. Kluci z ART jsou hodně motivovaní, aby ukázali, co dokáží." Odchod Paffetta znamená, že HWA bude servisovat čtyři C-Klasse Coupé AMG DTM. Místa v nich obsadí Paul di Resta, Robert Wickens, Christian Vietoris a Pascal Wehrlein.
Mücke Motorsport bude pokračovat s Danielem Juncadellou, kterého doplní nováček Maximillian Götz. A za nový tým ART pojedou Gary Paffett a druhý nováček v barvách Mercedesu, Lucas Auer. To tedy znamená, že místo nezbylo na vloni nevýrazného (nezískal ani bod) Vitaly Petrova.
Sestavy značek pro DTM 2015:
MERCEDES
HWA: Paul di Resta, Christian Vietoris, Robert Wickens, Pascal Wehrlein
Mücke: Daniel Juncadella, Maximillian Götz
ART: Gary Paffett, Lucas Auer
Audi *
Mattias Ekström, Mike Rockenfeller, Timo Scheider, Miguel Molina, Edoardo Mortara, Adrien Tambay, Jamie Green, Nico Müller
BMW *
Marco Wittmann, Martin Tomczyk, Maxime Martin, Bruno Spengler, Augusto Farfus, Timo Glock, Antonio Felix da Costa, +1 další jezdec
* BMW ani Audi ještě nerozhodlo o zařazení jezdců do týmů