Poté, co BMW oznámilo svůj kádr, se teď čeká na potvrzení jezdeckých sestav jeho konkurentů. Ani Mercedes ani Audi jejich sestavy ještě nezveřejnily, ale na obou stranách se už situace začínají více a více vyjasňovat. U Audi se s největší pravděpodobností můžeme těšit na staré známé tváře.
Ingolstadští chtějí do nové sezony nasadit celkem 7 speciálů A5 DTM, jenže doteď měl jejich kádr devět pilotů. Šampion, Martin Tomczyk, odešel k BMW a na start se postaví v týmu RMG Stefana Reinholda (psali jsme zde). Nicméně stále v kádru zbývá osm pilotů, a tak by sedačka v továrním autě pro sezonu 2012 nemusela zbýt na Oliviera Jarvise.
Brit se v jeho prvních dvou sezonách v DTM ukazoval v dobrém světle, a tak následoval přestup do týmu Abt, kde obdržel vůz aktuální specifikace a mohl tak ještě více ukázat svůj talent. Sezonu 2010 uzavřel Jarvis jako nejhorší z kvarteta jezdců týmu Abt. V loňské sezoně ukázal své schopnosti třetím místem v Rakousku, ale to bylo vše. Jinak se do cíle spíše nedostal než dostal.
Olivier na Brands Hatch 2009...
Jak to tak vypadá, tak jeho budoucnost je ve vytrvalostních závodech. Audi pro letošní 24 hodinovku v Le Mans přihlásilo hned čtyři auta. Při zapsání do startovní listiny musel být na každé auto uveden alespoň jeden náhradní jezdec - Olivier Jarvis. Brit by měl doplnit trio vozu Audi R18 TDI se startovním číslem 4. Jarvis to v Le Mans již zná, když byl v roce 2010 na startu s Audi týmu Kolles.
...a zde vloni na Zaandvoortu
Do nového MS ve vytrvalostních závodech Audi přihlásilo čtyři hybridní R18. Jarvis tam pravděpodobně nedostane stabilní místo. Ale je docela možné, že by si dostavadní jezdec týmu Abt mohl zazávodit v některém ze zákaznických týmu na scéně GT závodů s Audi R8.