Prohlášení jezdců a týmů po závodě

Daniel Šupa, 27. června 2005, 09:44 Google+

Přestože byl v cíli Ekström až druhý, převzal vedení v šampionátu. Kristensen dostal vynadáno.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Enge, Tomáš

Enge, Tomáš | foto: www.auto-news.cz

Sdílejte článek

Gary Paffett - Mercedes, 1.
Po mé chybě při startu v Brně jsem byl opatrný, ale Kristensena jsem předjel bez problémů. Tým odvedl skvělou první zastávku v boxech. Posledních 10 kol byl Ekström rychlejší, ale já neudělal jedinou chybu a nedal mu příležitost mne předjet. Je skvělé být zase na nejvyšším místě stupňů vítězů.

Mattias Ekström - Audi, 2.
Start se mi příliš nepodařil, neboť jsem ztratil nějaký čas za déle stojícím Kristensenem. Spoustu kol jsem pak bojoval s Laurentem Aiellem v těsném, ale spravedlivém souboji, nakonec se mi přes něj podařilo dostat. Podobně to bylo s Jamiem, ale toho jsem předjel díky jeho chybě. Později jsem jel tak tvrdě, jak jsem mohl, ale bohužel se mi už nepodařilo Garymu vítězství sebrat. Díky velké vyrovnanosti je v DTM obtížné zvítězit z pátého místa na startu.

Jamie Green - Mercedes, 3.
Skórovat mé první pódiové umístění je výborný pocit. Start byl dobrý, ale ne nejlepší. Závod byl skvělý a užíval jsem si krásný souboj s Ekströmem, bohužel jsem v 31. kole chyboval a on toho ihned využil. Přesto je to výborný výsledek jak pro mne, tak pro tým.

Tom Kristensen - Audi, 5.
Při startu mi díky čistě vlastní chybě zhasl motor, pak jsem tlačil a tlačil a tlačil, až jsme se dostal za Bernda, ale on jel velmi chytře. Byl to skvělý týden, bohužel v rámci šamionátu to byl krok špatným směrem.

Laurent Aiello - Opel, 7.
Začátkem závodu se mi otevřely dveře na pravé straně a kvůli tomu vůz postihla silná přetáčivost. Po prvním pitstopu byl však už dobrý a já mohl začít stoupat vzhůru. Po druhé zastávce v boxech jsem dokonce jezdil stejná kola jako vedení závodu. Přesto jsem spokojen, je to pro mne výborný výsledek.

Martin Tomczyk - Audi, nedokončil
Vždy je zklamáním, když musíte odstoupit. Musíme analyzovat příčinu poškození předního zavěšení. Start nebyl příliš dobrý, ale měli jsme dobrou strategii, tak si myslím, že byl reálný slušný výsledek.

Norbert Haug, šéf Mercedes-Benz Motorsport
V první řadě je fakticky nemožné na Oscherslebenu předjíždět, ale byli jsme svědky toho, že to jde, a to svědčí o mimořádné jezdecké úrovni v DTM. Gary odjel perfektní závod. Mattias ho mohl dojet, ale k předjetí neměl nikdy šanci. Dnes to byla velkolepá událost před 88 000 diváky.

Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport
Možná byl Tom příliš motivován po vítězství v Le Mans, a proto tak špatný start. Přesto jsme byli svědky skvělého závodu. Tým Abt Sportsline odvedl vekou práci při zastávkách v boxech a díky strategii dosáhl nejlepšího možného výsledku. Pokud nejste schopni využít pole position, nezasloužíte si vyhrát závod.

Volker Strycek, šéf Opel Motorsport
Zcela určitě jsme ztratili cenný čas problémem s Laurentovými dveřmi. Když se znovu zapojil do závodu, byl velmi konkurenceschopný. Myslím si, že dnes bylo čtvrté nebo páté místo reálné.


Foto: Auto News Network

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení jezdců a týmů po závodě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Gardel/Lamy

Brno: Z vítězství se radují Gardel a Lamy

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud