V Dijonu kvůli délce závodu tři zastávky?

iM2, 2. října 2009, 07:20 Google+

Protože je závod v Dijonu o 20 km delší než standardní podniky, mluví Audi o třetích zastávkách, Mercedes je proti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Engel, Maro

Engel, Maro | foto: dtm.de

Sdílejte článek

V DTM to ke konci závodů bývá občas velmi těsné, jak se ostatně letos již několikrát ukázalo. Skutečnost, že bude závod kvůli přání televizního partnera, ARD, o pár kol delší, nutí týmy i jezdce uvažovat nad novým problémem. To, že týmy závody dokončují s extrémně malým množstvím paliva, se ukázalo například na Hockenheimu u Tima Scheidera, když musel vůz v “mávacím“ kole odstavit, protože mu prostě došel benzín. Často se tak nestává jen kvůli agresivní strategii týmů, ale i kvůli kapacitě palivové nádrže.

Počínaje předposledním závodem sezony v Dijonu (11. října) se opět otevírá otázka: Co s tím? Oba výrobci na to mají rozdílný názor. Důvod? Ve Francii se pojede 53 kol, což odpovídá vzdálenosti 197,652 km. To je zhruba o nějakých 20 km více, než je standard.

Audi má obavy z toho, že v posledních kolech bude závod vyrovnaný, což by se samozřejmě rovnalo větší spotřebě paliva. Proto se, alespoň podle informací 'Motorsport aktuell', jednalo o tom, že by se zavedly specielně pro Dijon třetí zastávky, při kterých by se dotankovalo a vyměnily kola. Audi jde hlavně o doplnění paliva.



Mercedesu se to ovšem nelíbí a chtěl by zůstat u zavedených dvou zastávkách. Cčka mají větší nádrž, a tak se nemá čeho obávat. Je také známé, že je Mercedes šetrnější k pneumatikám, že by tak vyvstala nová šance na titul pro Mercedes?
Vytisknout

Diskuze: V Dijonu kvůli délce závodu tři zastávky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Další články

Aktuálně

reklama

Doporučujeme

Franchitti, Dario

Franchittimu se stýskalo, nyní je šťastný

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud