DISKUZE K ČLÁNKU Haas žádá po vedení F1 vysvětlení, proč může Racing Point Force India v Belgii startovat

Šéf týmu Haas, Günther Steiner, žádá po vedení Formule 1 vysvětlení, jak to bylo s týmem Force India a jejím povolením startu v GP Belgie pod hlavičkou nového týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas žádá po vedení F1 vysvětlení, proč může Racing Point Force India v Belgii startovat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 25.08.2018 23:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2018 10:50
No nemyslím si že to převzetí a další účast v F1… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2018 12:52
No někdo do toho asi bude chtít hodit vidle. To… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No nemyslím si že to převzetí a další účast v F1 proběhla důsledně a právně zcela korektně. Podle mě to může mít ještě nějakou právní dohru, ale taky se to může shodit pod kobereček 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No někdo do toho asi bude chtít hodit vidle. To je možné, korektní to zcela určitě nebylo. Taková Eklák verze....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Taky, co chcete? Současný systém a stav F1 je neudržitelný. Změna je nevyhnuelná, jinak půjde F1 do háje.
        Force India patřila k lepšímu středu a i přesto má existenční problémy. Pokud bude F1 pokračovat ve stvajícím systému, budou za pár let závodit je Mercedes a Ferrari. Čili nastane stejný scénář, jako tu prorokuje Pepan and company, v případě, že současní majitelé neustoupí požadavkům automobilek. Jen to obsazzení by bylo trochu jiné. 03 18
        Je jasné, že to Ecclestone nastavil naprosto špatně z hlediska funkčnosti, ale velmi dobře z pohledu jeho hamižnosti. Roztočil kolotoč stále větších a větších investic do sportu, který je už sám o sobě příšerně drahý. Podle hesla, "čím větší investice, tím více z toho mám". Převažuje u mne tak trochu pocit, že F1 je v inflaci a proto je třeba stále větší počet závodů (o ničem) a zájemců o toto show ubývá. Nebo, spíše na to zájemci nemají. Vytlouká se klín klínem. A poslední věc, kterou by si kodokoliv přál, je rozhádané torzo týmů.
        Pamatuji doby, kdy se jezdila předkvalifikace. Dneska nejsou obsazeny ani všechny garáže na okruzích. 02 Podotýkám, že za tento stav noví majitelé nemohou!!!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          FI neměla ani tak problémy, jako měl problémy především Malia, ten se posledních minimálně pět let zadlužoval kde se dalo.

          Jinak ten katastrofální scénář co popisuješ se děje i v levných sériích, F2 která je proti F1 za hubičku, je horko těžko ráda za 20 jezdců. A to není jediná série kde ubývají jezdci a týmy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ono to nejspíše souvisí také s F1 ty Malyaiovy dluhy, nemyslíš? Nebo mi snad chceš tvrdit, že všechny bonusy, co Malyia získal v F1 probendil s děvkama, nebo prohrál v kasínech? Není to spíše naopak? Že zisky které z F1 týmům plynou nestačí na slušný chod stájí, byť se jezdí stále více a více Velkých Cen? Nejsou náhodou majitelé nuceni své stáje dotovat? A nejsou náhodou tyto dotace oním kamenem úrazu Malayiova zadlužování? Podobně v dluzích končil i Lotus. A to docela nedávno.
            Ano i nižší série fungují na podobných principech a proto se potýkají se stejnými problémy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama