DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes odpoledne všem ujel o půl sekundy

BAHRAJN - 2. TRÉNINK; Mercedesy ukázaly během druhého tréninku na Grand Prix Bahrajnu svou sílu. O desetinu byl rychlejší Rosberg, než jeho stájový kolega. Půlsekundovou ztrátu má Ferrari, avšak zezadu vystrkuje růžky Williams, Red Bull i Lotus

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes odpoledne všem ujel o půl sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 18.04.2015 14:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 13 lidí) 17.04.2015 19:23
... tak, prečo potom nepadajú časové rekordy na… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2015 12:59
Ferrari bylo při dlouhých jízdách na měkkých o… »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 18.04.2015 11:00
Pod tabulkou je odkaz "přehled všech kol… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • David

    109.105.48.XXX
    časy Nevíte někdo jak to vipadá při dlouhých jízdách?

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.8.XXX
      Pod tabulkou je odkaz "přehled všech kol".

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        178.23.219.XXX
        Jenže, tam není kdo jel v danou chvíli na jakých gumách
        Sport za miliardy a není schopen dodat kvalitní informace antož aby byli volně přístupné...

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Ferrari bylo při dlouhých jízdách na měkkých o 0,6s/kolo rychlejší. Zajímavé ale bylo, že když Hamilton ke konci přezul na měkké, mnohem rychleji než ostatní (1:38,6).

      Všechny časy jsem připojil, abyste si to mohli klidně zprůměrovat či udělat grafy.
      Abyste si mohli udělat kompletní obrázek, přidávám info o pneumatikách: [odkaz na stránku]

      Poznámka ... je správná, mrzí mě, že pro veřejnost není spousta informací volně přístupná, přitom jak čtu, tak by to spousta čtenářů ocenila.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.70.156.XXX
    no alonso už mě omrzel, ale mít vettela a hamiltona spolu ve ferku, no to by mě zajímalo

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No ani toto nebude ešte finíto,.. ...lebo časy pôjdu určite k lepšiemu a to bude ukazovať na to, že F1 nie je o nič pomalšia ako voľakedy, aj keď o tom Fernando stále perlí, kde príde. 01

    + 19 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      90.64.124.XXX
      ... tak, prečo potom nepadajú časové rekordy na okruhoch, keď tvrdíš že "F1 nie je o nič pomalšia ako voľakedy"...

      ... nejako Ti to nesedí...či nedáva zmysel...

      ... 03 ...

      + 13 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Lebo každá generácia pohonu,... ...prináša aj zmenu celého auta a jeho aerodynamiky a ja pochybujem, že by niektoré z predošlých aut bolo rýchlejšie na rovinke, alebo na jedno kolo ako súčasné a do r. 2016 kedy budú platiť súčasné predpisy sa časy ešte vylepšia. Nepoznám okruh na ktorom by niektoré autá z minulosti boli rýchlejšie ako súčasné v tejto sezóne a to sú tieto druhý rok svojej existencie na tratiach VC. 09

        + 15 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ...

          178.23.219.XXX
          AUS 2004 1.24.2
          AUS 2006 1.25.2
          AUS 2010 1.23.9
          AUS 2015 1.26.3
          Možná ti to docvakne...

          + 6 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Robert

      217.66.178.XXX
      Časy jsou jasné. Je to pomalejší. Je až pokrytecky jednoduché říci, že je teď F1 pomalejší, když je jasné, že důvodů je více než jen motor. Když to tak přemítám:
      - máme pneumatiky, které vydrží mnohem méně než kdysi, abychom to měli divácky zajímavější
      - máme zákaz tankování - celkově těžší vozy s jiným těžištěm, abychom to měli divácky zajímavější
      - máme přísnější pravidla pro šasi, aby byla F1 bezpečnější - např. ty nosy
      - máme větší omezení v dosažitelném přitlaku, menší plochy přítlačních křídel
      - a máme motory, které mají ještě daleko k dokonalosti motorů co tady byly předtím

      I když nejsem fanoušek Red Bullu, tak jako fanoušek rychlých aut, chápu že myšlenka postavení monopostu bez omezení pravidly láká. Byly by to monstra. A asi by u toho čas od času umírali jezdci .... A padal by rekord za rekordem 03

      + 11 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama