DISKUZE K ČLÁNKU "F1 musí prozkoumat sama sebe." Proč Fernandes se závoděním končí?

Podle Tonyho Fernandese nebudou mít malé týmy jako Caterham ve Formuli 1 nikdy šanci, pokud nedojde k ráznému omezení utrácení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 musí prozkoumat sama sebe." Proč Fernandes se závoděním končí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 29.10.2014 20:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 29.10.2014 20:53
QPR je na chvostu, tak nevím o jakém spouření … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    109.81.147.XXX
    QPR je na chvostu, tak nevím o jakém spouření to mluví... Už jednou do toho narvali majlant a spadli do 2. ligy... To se jim tady stát nemůže...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • limbi

    109.105.44.XXX
    Upřímně se nedivím Proč cpát peníze někam kde je nulový efekt? Pokud si F1 neurčí finanční pravidla potom to bude konec všech menších a finančně slabších týmů. Nechápu proč se prostě neurčí finanční strop přes který týmy nesmějí mít. Pořád se tu někdo snaží udělat F1 zelenější závodní sérií, ale nikoho nenapadne jí udělat finančně efektivnější. Vedení se snaží snižovat rozdíly mezi týmy pomocí různých omezení, nebo zlepšovat předjíždějí pomocí různých udělátek, ale přitom by stačilo dát všem stejné podmínky pro vývoj. Řekl jsem to už několikrát a řeknu to znovu. Prvním krokem je oddělit motoráře od týmů. K čemu je někomu odebírat motory od mercedesu, když díky rozdílnému softwaru stejný motor nedokáže stejně výkoně fungovat jak pro tovární tým, tak pro zákaznický? Prostě odědlit motoráře a týmy F1. Ať si klidně mercedes, Ferrari, Renaul a klidně i třeba Ford nebo já nevím kdo, má tým F1, ale ať je také zákazníkem, tudíž by odkupoval motory. Zní to divně ale pokud by odkupoval motory mohla by se kontrolovat cena, dodaná technologie i podpora software. Alespoň částečně by se tím mohly eliminovat výkonnostní rozdíly a pro definování nákladů ohledně motorů, by to bylo ideální. Vývoj zaplatí motoráři a prostě prodají produkt všem za stejnou cenu. Finanční strop se prostě bude muset zavést a to dříve či později. Navíc si myslím že pokud by měli možnost utratit všechny týmy stejně, závody by se zatraktivnily a vozy by si byly blíže jako dřív.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, ale to nedáva zmysel, Tony,... ...lebo ak si o tom vedel, mal si tím už minulý rok predať so ziskom a bez dlhov, lebo tím z dlhmi sa predáva veľmi ťažko a to, čo si urobil ty je podvod ! 02 Predať tím a nepriznať všetky pohľadávky a nakoniec podľa zmluvy nepreviesť všetky akcie k termínu v zmluve určenom je zavádzanie kupujúceho, hoci ten mal jasný cieľ a vidinu tento tím ozdraviť a priviesť ho technicky aj športovo v F1 na vyššiu úroveň o čom Kolles jasne povedal, kde urobil tím pod vedením Tonyho zásadné chyby a preto to nemohlo fungovat a mať dobrý koniec. 02

    + 6 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama