DISKUZE K ČLÁNKU Lotus si nový vůz E22 vyzkouší poprvé tento týden v Jerezu

Lotus podle zákulisních informací zamíří do Jerezu, kde si má v pátek a v sobotu poprvé vyzkoušet na dráze svůj nový monopost E22.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus si nový vůz E22 vyzkouší poprvé tento týden v Jerezu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 05.02.2014 20:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001084 (Hlasovalo 16 lidí) 04.02.2014 19:03
Mluvis jako kdybys primo pracoval u F1 teamu :D… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 12 lidí) 05.02.2014 00:45
"bolo evidentné pri razantnej jazde zo… »
» uzivatel001084 (Hlasovalo 7 lidí) 04.02.2014 18:16
Za dva dny muzou maximalne ujet 45 kol... kdyz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Stejně to Lotus podělal. V Jerezu mohl najezdit neomezený počet kilometrů, teď během dvou dní maximálně 200. Na druhé straně, je otázka, kolik jim toho konstrukce vozu a motoru skutečně najezdit dovolí.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Jestli Renault nevyřeší motor, jsem si jistý, že v 2015 ho nahradí Honda. Byla by to škoda, protože Renault dělá normálně asi nejlepší motory. Jinak by asi Vettel jeden rok pauzíroval a sbíral zkušenosti s předjížděním. Jen agonie nejinteligentnějších a nejlepších jezdců by trvala o rok déle a také sledovanost 2014 by značně klesla.

    + 4 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.189.XXX
    Pro redakci Pro redakci - bude reportáž? 03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No nakoniec Lotus,.. ...s pohonnou jednotkou od Renaultu najazdí asi najviac kôl, ak opravili SW a nastavili parametre hodnôt jej subsystémov do oblasti reulácie, čo bude viesť určite k zlepšeniu a pohonná jednotka sa začne správať tak, ako sa má. Som zvedavý, či si s chladením poradili lepšie ako Red Bull a nebudú robiť do auta diery navyše, ako 4. násobný majster v konštruktérskej súťaži monopostov F1 Red Bull. 11

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001084

      uzivatel001084

      84.42.248.XXX
      Za dva dny muzou maximalne ujet 45 kol... kdyz vydelis 200 km za dva dni podle pravidel na 4,42 km delka okruhu dostanes na hodnotu 45 kol za dva dny. ( 200/4,42= 45,2 km). Treba Caterham za dva dny s Kobajasem ujeli vic jak 50 kol v Jerezu.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno, ale ja som mal,.. ...na mysli Red Bull. Na Caterhame im chýba zas zmysluplný nábeh prednej časti podlahy na ten atypický predok a jej vyústenie na difuzor, aby mal čo najväčšiu účinnosť a utesnenie na bokoch cez deflektory tak, aby sa vzduch stáčal a vytvoril turbulenciou tesniace lišty ako to tu bolo na obrázku znázornené v predošlom. To riešenie, čo majú oni vedie k slabému prítlaku, lebo bolo evidentné pri razantnej jazde zo zákrut, kedy im auto podklzovalo. Inak aerboxy sú mohutné a auto je dosť široké a bude mať zrejme aj väčší odpor vzduchu, ako konkurencia. Chladenie je však urobené na tomto aute perfektne, len sa mi zdá, že Caretham bude v tejto sezóne najpomalší a bude určite za Marusiou, lebo jazdné vlastnosti sú o niečo horšie a vývoj tohto auta nevidím reálne, aby sa táto koncepcia v Jereze dala ďálej vylepšovať smerom k Bahrajnu. Iste to bol len taký úvodný úlet, ktorý postupne zmenia, keď odkukajú niečo od konkurencie, treba McLarenu. 11

        + 5 / − 19

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001084

          uzivatel001084

          84.42.248.XXX
          Mluvis jako kdybys primo pracoval u F1 teamu :D . Ja nevim jak to maji s aerodynamikou... jejich reseni muze byt uspesny. Myslim si ze s chlazenim problem mit nebudou... nic tomu v Jerezu nenasvecovalo, taky si myslim ze Marusia bude tento rok pred Caterhamem uz jen z tohoto duvodu ze maji motor Ferrari a ne motor Renault ktery ma velke porodni bolesti.

          + 16 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000968

          uzivatel000968

          95.105.152.XXX
          "bolo evidentné pri razantnej jazde zo zákrut, kedy im auto podklzovalo. "

          Lojzko Ty si to videl na vlastné oči z kokpitu...?

          Či len na monitore v paddocku u Caterhamu...

          + 12 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • :-/

            78.99.151.XXX
            ale no tak... veď sa tu bavíme o lojzkovi. on je predsa celosvetovo uznávaná kapacita z prostredia f1. on nemusí nič vidieť. jemu stačí počuť zvuk motora a hneď vie čo kde ako preklzuje. (napríklad aj nejaké koliesko v hlave).

            + 12 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.23.219.XXX
              A ještě má možnost porovnat data s ostatnímy týmy a srovnat výhody jednotlivých řešení 11

              Jinak na Sky byla pěkná reportáž,kde rozebírali zvuk jednotlivých motorů.

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu