DISKUZE K ČLÁNKU Kvjat: Ošklivé monoposty? Důležité je, aby byly rychlé!

Podle mladého ruského jezdce Toro Rosso Daniila Kvjata je každý vůz F1 uměleckým dílem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvjat: Ošklivé monoposty? Důležité je, aby byly rychlé!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 13.01.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001413 (Hlasovali 2 lidé) 11.01.2014 19:20
Formule 1 není letadlo nebo rychlovlak 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Danil má v tom jasno,... ...chce v prvom rade sedieť v rýchlom vozidle, lebo z pozície pilota je to pre neho to najdôležitejšie. Ak by to bola priateľka, určite by na špatu nevyliezol. 11

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    46.13.21.XXX
    vzpomeňte na japonské konstruktéry rychlovlaků a letadel - ti vždy ctili zásadu, že co je krásné a elegantní, také skvěle jezdí /létá...........04

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.0.XXX
    To co pises o rychlosti sa to da spozorovat, nie vzdy a chce to cit v oku, ale obcas sa to da pocas kvalifikacie ;-)

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zbynek Havrda

    95.102.105.XXX
    V F1 su uz dvaja piloti so sovietskeho zvazu

    + 5 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jaja

      217.170.102.XXX
      Slováci a Rusko máte společnou hranici, tak bys mohl vědět že Sovětský svaz už dávno neexistuje. Jak tady potom můžou jezdit dva jejich piloti?17 06

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Slovensko má společnou hranici s Ruskem? A ve kterých místech asi? Co máš ze zeměpisu? 04

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mil

          89.177.60.XXX
          No jistě, že mají společnou hranici - jak ono se to tam jenom jmenuje..... jo už vím, jakási Ukrajina18 20

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • mida

    178.209.152.XXX
    osklive monoposty konečně slyším od závodního pilota, že primární vlastností tvaru monopostu je rychlost a ne krása. Psal jsem to zde již vloni, když se zde řešily ošklivé nosy.

    + 20 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.230.XXX
    Tebe vzhled netrápí, protože na to nemusíš celý závod čumět...ale lidi v tribunách a u TV ano, a F1 je o divácích, takže krása monopostu je taky důležitá...na tohodle kluka jsem zvědavej, zatím samé kecičky, uvidíme co předvede

    + 8 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mida

      178.209.152.XXX
      mne tedy víc trápí výkonnost' než tvar.

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.102.68.XXX
        Pěkná blbost, by mě zajímalo jak tady tihle odborníci poznají rychlost monopostu, to mate zabudovaný GPS v hlavě? Kdyby ti někdo pustil kolo Schumachera v roce 2001 a v roce 2010 tak bez časomíry nebudeš schopný říct které bylo rychlejší (a výkonější už tuplem ne).

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pan rozumný

          93.99.99.XXX
          K tomuhle jde říci jediné. Schumacher nastavil spoustu rekordních časů na kolo a bylo to v letech zhruba 2003-2006, (2007)Raikkonnen ale od té doby jsou monoposty F1 o 5 sekund na kolo pomalejší a co se stane letos? Správně, monoposty F1 opět zpomalí o 5s na kolo! Mimochodem když se podíváš na youtubu na videa, které pochází z oněch zmiňovaných "rychlých" let, uvidíš, že Formule se po dráze proháněly rychleji a bylo vidět spoustu super předjížděcích manévrů v zatáčkách. Ted? Předjíždí se jen v DRS zónách a to opravdu není tak vzrušující. 17

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            194.228.13.XXX
            Meleš nesmysly... To není vůbec pravda... Co se týče časů na kolo, tak jsou stejné někde o něco pomalejší, někde zase rychlejší... Zatímco výkon motorů od těch dob znatelně poklesl, tak přítlak stále rostl... Rozhodně to není 5 sec...

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Karel

            89.102.68.XXX
            Sám jsem si dnes již můžu říct že z nostalgie stáhl pár závodů zlet 98,00,01 a nepopírám že je to nádhera, ale prostě nevím. Je rok 2014 a formule jde dál, starý monoposty prostě nikdo nevrátí. K těm časovým argumentům se nebudu vyjadřovat, F1 se holt musí zpomalovat, nedovedu si představit jak rychle by auta jezdili bez těch všech restrikcí co za ta léta byly (dobré i špatné). A pokud budou na startu o pět sekund pomalejší tak to během pár let, možná roku zas doženou (na zpomalení na startu závodu s nádrží paliva se zákazem tankování sme si taky zvykli). K těm zatáčkám, ty starší auta neměli takovej přítlak, většina předjetí byla že to jeden druhýmu poslal na brzdy..

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama