DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Jedna zastávka byla u Vettela na hraně, očekávali jsme 5. - 8. místo

Technický šéf Red Bullu Adrian Newey uvedl, že v při závodě v Abú Zabí u Sebastiana Vettela vážně zvažovali možnost jedné zastávky v boxech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Jedna zastávka byla u Vettela na hraně, očekávali jsme 5. - 8. místo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 07.11.2012 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 7 lidí) 06.11.2012 19:04
Také jim nefandím, obdivovat je ale musím. Před… »
» Tomur (Hlasovali 3 lidé) 06.11.2012 14:20
Asi vyšlo najevo, co trápí Ferrari http://www… »
» uzivatel000299 (Hlasovali 2 lidé) 06.11.2012 14:29
No nemělo ale když to vyhovuje pravidlům tak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    85.237.224.XXX
    01 02 08 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tým Red Bull ukázal aj po penalizácii dobrú pripravenosť,.. ...pričom zmenil prevody a nastavenie auta tak, aby Seb aj z boxovej uličky mohol stratu stíhať a dobre predbiehať ostatných súperov. To, že je dobrý závodník samozrejme dokázal, aj keď sa nevyvaroval dvoch chýb. Jednoducho mal šťastie v nešťastí ! 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gustav Anděl

    Gustav Anděl

    93.99.99.XXX
    ? Nevím jestli jsou tak chytří nebo vyčůraní, každopádně pokud je vše legální tak klobouk dolů za tak nápadité inženýrství...Škoda že už jim dávno nefandím, protože pro příznivce to musí být blažený pocit, koukat jak Newey a spol. drtí ostatní těmi tajemnými "kouzly".

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Také jim nefandím, obdivovat je ale musím. Před závodem jsem doufal, že Vettel přijde o celý bodový náskok a on mu skoro zůstal. Svým způsobem měl dokonce i blízko k tomu, aby jej i navýšil.
      V Austinu bude mít Vettel dokoce první měčbol. Austin je sice neznámý okruh, při formě Vettela a RB není vyloučené, že vyhraje a také se i klidně může stát, že Fernando vyjde naprázdno nebo s málo body a je vymalováno. Mne by to tedy naštvalo, rád bych, aby byla v Brazílii ještě dramatická koncovka.
      Osobně si myslím, že Redbulláci i těží z druhého týmu, není to pro ně jen reklamní záležitost, získávají spousty dat a můj skromný názor je, že v pneumatikové alchymii je to sakra výhoda. Také si myslím, že by pro ně bylo i relativně snadné Toro Rosso posunout ve výsledcích více dopředu, v podstatě to nemají vůbec zapotřebí.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.177.XXX
    Gumové přední křídlo RB? Je to legální Přední křídlo RB v detailu: [odkaz na stránku] Ono je fakt gumový. Nestahuje se na tohle pravidlo o pohyblivých elementech? Nebo tak něco?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Asi vyšlo najevo, co trápí Ferrari [odkaz na stránku]

    třeba si někdo troufne na překlad, já bych z toho udělal hatmatilku 03

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.165.XXX
      Zajímavé. Podle Adnersona tkví kvalifikační problém Ferrari v tom, že se jim pomaleji chytá difuzor při použití DRS než bez něj. V kvalifikaci se používá DRS kde to jen jde a při každém brždění po zavření DRS mají zadek o chvilinku déle nestabilní z důvodu delšího stallingu difuzoru než v závodě. To by opravdu vysvětlovalo tu cca 3/4 sekundu navíc, o kterou v kvalifikacích zaostávají proti závodu, kde jsou mnohem konkurenceschopnější. Podle něj by jim pomohlo míň efektivní DRS (údajně mají ze všech nejefektivnější).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001081

        uzivatel001081

        85.216.222.XXX
        Ja som si inak vsimol, ze Ferrari je o dost pomalsie od ostatnych timov na zaciatkoch stintov. Ako keby im dlhsie trvalo dostat pneumatiky do toho ramca kde pracuju najlepsie. Co by pri kvalifikacii tiez znamenalo istu nevyhodu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Po jazde z boxovej uličky len snílek dúfal,.. ...že Seb obsadí 3. miesto v závode. Stalo sa a hoci sa náskok vo vedení šampionátu scvrkol medzi Sebom a Fernandom, ostal a je výborným odrazovým bodom do posledných závodov šampionátu v Austine a Brazílii. Ja si osobne myslím, že je rozhodnuté, lebo zmena by musela byť príčinou zlyhania auta, alebo hrubej chyby jazdca, čo sa v skutočnosti v takom tíme ako je Red Bull neudeje, lebo Seb je odhodlaný zvíťaziť aj v tomto roku. 11

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.202.68.XXX
    0:06 [odkaz na stránku] a to je co?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama