DISKUZE K ČLÁNKU Odlišné verze výfuku si oba piloti Red Bullu pochvalují, co teď?

Red Bull se musí v několika následujících dnech rozhodnout, jestli bude pokračovat ve strategii různých výfuků pro své dva jezdce i v GP Bahrajnu a nebo ne. Pokud ne, tak kterým směrem se ubrat? Sebastian Vettel totiž v Číně startoval se starší verzí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Odlišné verze výfuku si oba piloti Red Bullu pochvalují, co teď?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 19.04.2012 16:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasovalo 10 lidí) 17.04.2012 05:57
Ham, But Tohle je důvod, proč mám rád například… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 17.04.2012 09:56
Možná by sis mohl můj příspěvek přečíst ještě… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 17.04.2012 08:53
Nic proti, ale můžeš mi připomenout kdy že měli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kinlei

    90.182.74.XXX
    Go Weber Osobně doufám, že zvolí novější verzi, vyhovující Webrovi. A přestanou se zabývat tím jak pomoci Vettelovi. Platit vývoj dvou odlišných systémů je nesmysl. F1 má být královnou motorsportu, tak ať Vettel konečně ukáže, jaký je pilot. Vettel si halt bude muset zvyknout na to, že F1 není autodráha, kde stlačí ovladač na maximum, vlítne do zatáčky jako prase a nic se neděje. Jezdit s autem, který drží přilepený k zemi za všech okolností nepovažuji za umění. Pokud je novější verze rychlejší, akorát Vettel pomalejší, mohla by se sázka na Vettela a jeho pohodu, RBR vymstít. Přeji Weberovi, ať využije šanci a ukáže, že není žádná dvojka. Ať je teť nosič vody Vettel, zajímalo by mě jak by to zvládal.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Bože, další věštec co ví jistě, že Vettel měl jediné dobře držící auto na dráze. 20 Vlítnout do zatáčky jako prase předváděli loni jiní piloti s množstvím kolizí. Stačí si spočítat kolik jich kdo měl. 03 A kdybys F1 sledoval víc jak rok, asi by ti Vettel už nemusel nic dokazovat. Kdyby chtěli Vettela protěžovat, už by ty výfuky dávno neřešili. 03

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Panek

        89.24.149.XXX
        Ono mít kolizi na 1. místě je docela haluz, protože prostě s nikým nebojuješ.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          To je jistě pravda. Jen zapomínáš (jistě neúmyslně 04 ), že nevyhrál všechny závody a většinu co vyhrál to nebylo stylem start-cíl. Ale uznávám, že příležitostí ke kolizím neměl tolik co jiní. Přesto počet kolizí loni měl 0, takže proti jiným co měli dvouciferný počet asi v tomto zrovna nevynikal. 03
          Nechci tu nikoho za to kritizovat, ale pokud někdo (kinlei) použije větu "vlítne do zatáčky jako prase", napadlo by mě hned několik jiných jmen. 04

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • kinlei

            90.182.74.XXX
            Asi jsme se nepochopily. Věta "F1 není autodráha, kde stlačí ovladač na maximum, vlítne do zatáčky jako prase a nic se neděje." měla vyjádřit jen to , že vozy RBR se loni chovaly, jako by jezdily po kolejnicích. Slovo "prase" nebylo směřováno k Vettelovi.Každý ví, že loni vozy RBR měly podstatně větší rychlost při nájezdu do zatáček a v průjezdech byly , až neuvěřitelně klidné. Stále však trvám na tom, že dobrý jezdec se pozná tak, že až s průměrným materiálem, dokáže nakukovat mezi špičku, dokáže se přizpůsobovat a podávat top výkony opakovaně. Vettelovi jsem ze začátku fandil, ale poslední dobou mám pocit, že mu vyhovuje jen slovo "já". Pokud je nahoře je to ok, pokud udělá chybu může za to někdo jiný. Mam radši dříče než frajery. viz. Button. F1 sleduji myslím si dost dlouho a nejsem toho názoru , že jezdec , který získá jeden, nebo i výce titulů již nemusí nic dokazovat (jak píšeš ty). Až po této sezoně uvidíme jak se s tím popral. Fandi dál Vettelovi a nenech se vytočit vždy, když někdo vyjádří svůj názor, přispěvky si je lepší přečíst dvakrát a z toho alspoň jednou bez emocí.
            18

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No přečetl jsem si tvůj příspěvek znovu a pochopil jsem ho stejně jako poprvé. Možná by stálo za zamyšlení napsat ho tak, aby ho lidi pochopili tak jak to myslíš. Že Vettel nemusí nic dokazovat si myslím nejen kvůli jeho 2 zaslouženým titulům, ale i díky letům předtím, kdy dokazoval talent i se slabšími vozy. A toho názoru nejsem jen já, ale i spousta lidí z F1, kteří tomu rozumí víc jak já. Pokud Vettela nemáš rád, je to tvoje věc a nijak tě nehodlám přemlouvat. Jen jsem reagoval na argumenty, které asi pořád špatně chápu.
              Jinak s tvým dovolením budu dál fandit Buttonovi a klukům z Mercedes GP. 03 Měj se.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • jiva61

      212.158.158.XXX
      Před chvilkou jsem se dočetl,že zvolili novější verzi a Vettel se musí přizpůsibit.Tak jsem na něj zvědav.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Tak zatím je jednička Mark podle bodů, takže jsem zvědav, kdo bude mít nakonec hlavní volbu při výběru řešení....na to si vážně rád počkám :-D

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.212.40.XXX
      No predsa FETEL ...
      Marka treba zbrzdiť aby nebol ani náhodou rýchlejší ako doteraz v sezóne...takže sa rozhodnú pre FETELOVE výfuky a nech sa prispôsobí Mark...také jednoduché u RB....02
      A tu je vidieť ako sa kto vie prispôsobiť podmienkam....FETELovi sedelo fúkanie do riti a tak porazil Marka...lenže skoro celú karéru jazdil Mark bez fúkania do riti a tak mu tohoročné riešenie vyhovuje viac...
      A ešte k tomu ktorý jazdec vie aj zo zlého auta vyťažiť najviac ...je to ALONSO....a potom HAMILTON...som fanúšik McLarenu ale uznávam kvality FA...to čo predvádza s tohoročným Ferkom je umenie...99% jazdcov by bolo s tým šrotom na úrovni Massu a nieto ešte vyhrať!

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    Ešte by to mali nechať aby zistili, ktoré riešenie je objektívne rýchlejšie a je na jazdcoch aby prispôsobili svoj štýl a dostali z auta maximum.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.142.110.XXX
    No jo,no. Do předu,to umí každej blbec,ale do zadu,to už chce fištróna 18 18 18

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    46.39.182.XXX
    Ham, But Tohle je důvod, proč mám rád například Lewise, který prostě dovede jezdit i se zdánlivě nezvladatelným autem tak jak on to má rád nebo Jensona Knoflíka, který se zase hravě přizpůsobí jakémukoliv autu. Složením jezdců je pro mě McL No.1.

    Naopak Massa z Ferrari, Vettel či Weber ani náhodou. Nikdo z nich neměl vyloženě špatné auto v posledních 2-3 letech ale vždy byl "nahoře" jen jeden z nich. Go McL, go!

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nic proti, ale můžeš mi připomenout kdy že měli Hamilton s "Čudlíkem" v posledních 2-3 letech vyloženě špatné auto? Ono by se dalo diskutovat, jestli měl Ham vůbec někdy v kariéře vyloženě špatné auto, na rozdíl od tebou jmenovaných Massy, Webbera a Vettela. 20

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hr3bec

        85.135.106.XXX
        Hamovi daleko více třeba seděly Bridgestonky a na Pirelkach trochu musel ubrat. A v porovnání McL vs RBR posledních dvou let nemůžeš říct, že neměl Vettel to nejlepší co mohl. I Alonso řekl, že bude sledovat Lewise, protože on je pro něj měřítkem právě proto, že umí zajet i se špatným vozem a ten to určitě může zhodnotit jako jezdec.

        Já uznám, že je Vettel skvělý jezdec, až něco dokáže s autem co je na stejné úrovni jako soupeři a ne o 2s na kolo lepší. Zatím něco dokázal jen s autem co extrémně foukalo na difuzor a bylo jak lepidlo. To už němělo nic společnýho s formulema. A zatím je jasně vidět, že bez foukaní je úplně marný.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.24.46.XXX
          A co jeho prvni vyhrana velka cena? Toro Rosso v te dobe rozhodne nebyla spicka.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Možná by sis mohl můj příspěvek přečíst ještě jednou. Nějak tam nemůžu najít napsané, že je Vettel jednička. 03 Na rozdíl od vás si myslím, že srovnávání pilotů, kteří neseděli ve stejném voze je blbost. Jestli měl Vettel nejlepší vůz nebo ne neutuším. Nejhorší asi nebyl. Ale vzhledem k loňským občasným prohlášením Mclarenu, že mají nejlepší vůz, si o dominanci vozu RBR nebyli jistí ani oni. Ale je hezké, že v tom vy máte jasno. 04
          Já jen reagoval na tvrzení Petříka, že ti 3 jmenovaní neměli v posledních 2-3 letech vyloženě špatné auto, zatímco Lewis je známý tím, že dokáže jezdit skvěle i se špatným vozem. Naopak Lewis je jediný, který špatný vůz nikdy neměl. Když na tom byl Mclaren hodně špatně, tak byli 3 v PK. Takže se dá těžko mluvit o špatném nebo jen průměrném voze. Když mám být konkrétní, tak Button (Honda), Massa (Jordan), Vettel (STR), Webber (Minardi) jezdili při nejlepším s průměrnými vozy a auto jako Mclaren by pro ně byl tenkrát snem.
          Aby sis to nepletl, neříkám že jsou tím lepší jak Ham, prostě jen nesouhlasím s textem Petříka. 03

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000718

        uzivatel000718

        46.39.182.XXX
        "Nikdo z nich neměl vyloženě špatné auto"
        Miku, čti prosímtě pořádně a jedním okem nekoukej po holkách ;).

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tu větu jsi dal za ty 3 jména. Pokud to teda patřilo i k těm dvěma o několik vět dřív, omlouvám se. Ikdyž to pak s první větou nedává celé moc smysl. 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.212.40.XXX
      A ešte k tomu ktorý jazdec vie aj zo zlého auta vyťažiť najviac ...je to ALONSO....a potom HAMILTON...som veľký fanúšik McLarenu ale uznávam kvality FA...to čo predvádza s tohoročným Ferkom je umenie...99% jazdcov by bolo s tým šrotom na úrovni Massu a nieto ešte vyhrať! 01

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • patolog

    188.121.183.XXX
    co teď? teď si dáme deli... 18 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama