Briatore: Někdo zřejmě miluje utrácet peníze

Daniel Šupa, 17. března 2004, 14:43 Google+

Opět se vracíme k problematice vysokých nákladů a jejich redukce. Tentokrát s šéfy týmů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Supremo Formule 1 Bernie Ecclestone zastává názor, že řešením je striktní omezení testů a naopak zvýšit počet závodů. Jeho představou je 20 dnů testů a 20 závodních víkendů. Majitel nejmenší stáje Paul Stoddart k tomu poznamenává: „Minardi hodlá v testech najezdit 35 000 kilometrů, ale některé z týmů je už mají letos za sebou!“

Šéf stáje BAR Honda David Richards s návrhem na omezení testů souhlasí a dodává, že najezdit 4krát více kilometrů při testech, než při závodech je úplná fraška. „Potřebujeme být globální a abychom toho dosáhli, potřebujeme více závodů,“ vidí jedinou možnou cestu Richards.

Flavio Briatore, šéf stáje Renault, je ještě kritičtější a vysvětluje základní mechanismus Formule 1: „Když testujeme, utrácíme peníze, ale když závodíme, peníze vyděláváme, a to je náš obchod, musíme závodit.“

Ví se, že jediný tým, který bojkotuje snížení možnosti testů je Ferrari, jež vlastní svůj soukromý okruh. „Zdá se, že někdo zkrátka miluje utrácení peněz, neboť všichni ostatní jsou pro omezení testů,“ dodal ještě Briatore.

Paul Stoddart však případným omezením testů nijak, dle svých slov, nezíská: „Je to jen změna směru toku peněz,“ říká k tomu Australan s tím, že týmy budou ušetřené peníze investovat do jiných oblastí a tím se rozdíl mezi malými a velkými týmy opět nesrovná.


Foto: Archiv

Vytisknout

Diskuze: Briatore: Někdo zřejmě miluje utrácet peníze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Baumgartner, Zsolt

FIA připravila změnu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  2. Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  4. GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  5. Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

  6. "Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud