DISKUZE K ČLÁNKU Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým

Kolem možného vstupu jedenáctého týmu do arény F1 se už napsalo opravdu hodně. Zvláště když za ním stojí ikonická motoristická rodina reprezentovaná piloty F1 Mariem a Michaelem Andrettiovými. Jenže někdy ani zvučné jméno není zárukou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vasseur odmítá podpořit rozšíření pole F1 o další tým

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 07.07.2023 20:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 06.07.2023 21:40
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 07.07.2023 10:41
ano, takových týmů, které se potloukaly na konci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Stejně v budoucnu ty Formule 1 budou o ničem. Jak uvedl Verstappen, tak pro ovládání a závodění jsou nejlepší atmosféry osmiválce, v předu menší kola a podstatně nižší hmotnost. Kdo jiný než Max to může lépe vyhodnotit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    172.225.41.XXX
    @Tom11 A to ja zas ne. Pokud se prida tym, ktery tam treba vykonnostne jednoduse nepatri, proc je v F1? A bohuzel, par takovych uz bylo.
    To deleni penez chapu, jsou stropy, nejaky tymy na nej ani nedosahnou a ted by mely dostat dostat jeste min. Ale ty velke tymy porad budou tesne pod stropem, to povede jen k jeste vetsim rozdilum mezi tymy. Takze svym zpusobem chapu tu opatrnost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Nový tým má nárok na peníze od promotéra až po třech sezónách, a pak stejně jen dle své vykonnosti. Tedy jinak řečeno, první tři sezony nedostane nic, a pak pokud bude poslední, tak jen drobné (do 10 milionů). 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      ano, takových týmů, které se potloukaly na konci startovního pole bylo v historii F1 neskutečná spousta. konec konců, někdo poslední být musí, že ano 04. ale o tom to až tak není. podle mého by měly být jasně dané podmínky pro účast a pokud je někdo, naprosto kdokoliv, splní, má mít možnost se postavit k tréninkům, ke kvalifikaci a pokud se kvalifikuje, tak i k závodu. to, že si současné týmy hrají na majitele a organizátora F1 a snaží se rozhodovat o tom, koho přijmout a koho odmítnout ( logicky odmítnou kohokoliv ) je pro mne zcela nepřijatelné, i když ze strany týmů jakkoliv rozumově zdůvodnitelné.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Aby to nedopadlo tak, že budou tak dlouho povýšeně rozhodovat, koho vezmou, až v případě nijak hypotetického úbytku už nebude odkud brát.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          Já to taky nechápu, kde týmy vzala pravomoc rozhodovat o přijetí/nepřijetí nováčka. Mají stavovené regule, co musí nováček splnit a pokud splní, tak by měl dostat licenci... Ne že si někdo bude strachy dělat do kalhot, že by náhodou nedosáhl na nějaký dolar...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Nejde nutně o dělení peněz ve smyslu, za účast dostaneš x mil... Jde o to, že každý tým bojuje o pozornost o sponzory, klidně i platící jezdce popř. nové bohaté majitele...

      Když budeš mít ve městě 1 stánek se zmrzlinou, tak to bude jiné než když tam budou 2, 3 (Zeptej se toho 1. stánkaře, zda by to těm dalším povolil nebo ne)... O tohle jde. Stali se členy exkluzivní klubu, mnozí v době, kdy to nebylo zdaleka tak výhodné a teď nechtějí znehodnotit svoji investici...

      Další ale věcí je, že F1 je extrémně velká investice a pokud chceš aby někdo investoval / riskoval, tak nemůžeš očekávat, že od tebe nebude chtít žádné záruky... Ty si teď vybírají svoji daň, když brání vstupu ostatním...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Ať se na mne nikdo nezlobí, ale kdyby byla FIA silná, tak se nebude nikoho ptát. Taková FIFA taky určí počet účastníků MS a hotovo.

    Zrovna včera dávali na Sport5 sestřihy sezon 1974 a 1975. To byla paráda, návrat do mládí! Ta rozmanitost, těch týmů, klidně i "místních", pronajaté monoposty... proti tomu je dnešek nuda, nuda, šeď, šeď.
    Budu rád ta každý nový tým.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Tuhle "divokou" éru ukončil před sezónou 1979 Jean Marie Balestre. Do jisté míry to dávalo smysl, protože příležitostní piloti byli časovanou bombou. Ale třeba na konci osmdesátek jsme měli v F1 dvacet týmů a čtyřicet pilotů. Půjde-li to takhle dál, tak za chvíli skončíme jako ve WRC.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama