Roger Curtis, prezident oválu, z neobnoveného smlouvy neskrývá zklamání. „Od úvodního závodu na oválu Michigan International Speedway v roce 2002 se stát Michigan, město Jackson a další instituce zasloužili o zvýšení úrovně tohoto podniku v rámci IndyCar série,“ řekl Curtis.
„Doufal jsem, že bude možné dosáhnout spolupráce s IRL i v roce 2008, po čtyři dekády jsme nabízeli závody formulových monopostů.“ A na čem komunikace ztroskotala? Na termínu konání závodu. IRL má nabytý program, jenže kvůli smlouvě Michiganu s NASCAR není možno podnik nijak rozumně zařadit do kalendáře.
Curtis jakkoliv popírá skutečnost, že se nyní zaměří všechna pozornost k NASCAR. Vedení okruhu hledá možnost vystavět klasický okruh uvnitř areálu, podobně jako Indianapolis.
Michigan zažíval největší slávu v dobách Champ Car, v roce 1996 dokonce konkuroval slavné pětistovce v Indianapolis podnikem US 500.