„Práce na voze pro třídu GT1 nás těší. Je to sice privátní projekt, ale od Alpiny máme slíbenou plnou podporu,“ říká šéf týmu Nicholas Galbraith, který v roce 2004 odešel od McLarenu a založil si vlastní tým.
Z tohoto modelu by měl vzniknout nový vůz GT1
„Pochopitelně bychom byli rádi, kdyby došlo k realizaci projektu, ale nejedná se o továrně podporovaný program. Byl by to spíš projekt firmy Alpina. Tento plán bychom podpořili stejně, jako jsme před pár lety podpořili projekt GT3. Je to projekt firmy Alpina, my jim pomáháme s technickými daty,“ vysvětluje angažování továrny BMW v celém projektu šéf pro motorport, Mario Theissen.
„GT vozy nejsou naším cílem. Strategií naší značky jsou cestovní vozy. Zde bychom chtěli využívat vozu BMW M3. Tento vůz byl vybrán pro prezentaci značky. Ale M3 není vůz pro třídu GT1. Proto nepodporujeme přímo tyto projekty,“ popisuje Theissen.