DISKUZE K ČLÁNKU Zákazníci Mitsubishi patří k těm nejspokojenějším, ukázal průzkum v Německu
Mitsubishi má ze všech značek ty nejspokojenější zákazníky, a proto získává žádané ocenění J.D. Power Awards 2019. Experti z J.D. Power, jedné z celosvětově neuznávanějších organizací pro průzkum trhu, ve své studii týkající se spokojenosti s automobily v Německu za rok 2019 (orig. „2019 Germany Vehicle Dependability Study“, zkráceně VSD) zjišťovali spokojenost německých majitelů automobilů.
zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým,
vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku.
Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.