DISKUZE K ČLÁNKU Dobrý reklamní tah? Neuhodnete, co se odehrálo ve vedení Nissanu

Automobilka Nissan se totiž rozhodla, že svou novou brand ambasadorkou jmenuje tenistku Naomi Osaka. O autech toho asi příliš neví, ale je mladá, má drive a je to Japonka. Navíc, ve svých dvaceti letech nečekaně porazila tenisovou hvězdu - Serenu Williams a vyhrála US Open. Pomůže to značce zlepšit domácí prodej a nalákat k ní více mladých lidí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Zavřít reklamu