DISKUZE K ČLÁNKU Dobrý reklamní tah? Neuhodnete, co se odehrálo ve vedení Nissanu
Automobilka Nissan se totiž rozhodla, že svou novou brand ambasadorkou jmenuje tenistku Naomi Osaka. O autech toho asi příliš neví, ale je mladá, má drive a je to Japonka. Navíc, ve svých dvaceti letech nečekaně porazila tenisovou hvězdu - Serenu Williams a vyhrála US Open. Pomůže to značce zlepšit domácí prodej a nalákat k ní více mladých lidí?
zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým,
vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku.
Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.