Prvním produkovaným vozem by se tak měl stát Renault Mégane sedan (nejoblíbenější typ karoserie v Číně), který zanedlouho začne vyjíždět i z továrny v Brazílii.
Dalším modelem určeným pro čínské zákazníky je i nedávno představená Dacia Logan, která však bude v Číně nabízena pod označením Renault Logan.
Pro francouzskou automobilku je vybudování nového závodu dalším krokem k navýšení globálních prodejů, které mají podle vrchních představitelů Renaultu za cíl dosáhnout v roce 2010 hodnoty 4 miliónů prodaných vozů.
Do Číny také Renault
Představitelé francouzského Renaultu zveřejnili výsledky schůzky s čínskými partnery: Ve společném podniku chtějí od roku 2006 vyrábět 300 000 automobilů.
Další zprávy
-
Vítězem Eurovize je švýcarský nebinární zpěvák Nemo! Poprvé v historii došlo k vyloučení!
-
MS v hokeji 2024: Češi zahájili vítěznou šňůru. Zápas proti Norsku otočili a zcela ovládli
-
Kolika let se dožívají lidé v EU? Česko je na tom o dost lépe než Slovensko
-
Princ Harry v Británii: Celou dobu tam je sám!
-
Vévodkyně Kate a princ William si podle důvěrnice procházejí peklem!
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin