Počítá se s jejich nasazením během tří let do faceliftované Fiesty a Focusu. Proslýchá se, že jednotka 1,2 vyvine solidních 135 koní. Pro odstranění nerovnoměrného chodu Ford počítá s použitím dvojice vyvažovacích hřídelí. Zbývající konstrukce bude víceméně totožná s většími čtyřválci stejné řady.
Jednotky EcoBoost kombinují technologie proměnného časování ventilů, přímého vstřikování a přeplňování turbodmychadlem. Výsledkem je dobrý průběh točivého momentu i výkonu a dobrá účinnost. V neposlední řadě snížení objemu motoru znamená nižší hmotnost pohonné jednotky. Z čehož těží především malé vozy formátu Fiesty odlehčením přední nápravy.
Ford vyvíjí tříválce EcoBoost
Ford připravuje menší pohonné jednotky řady EcoBoost. Bude se jednat o tříválce o objemech 0,9 a 1,2 litru.
Další zprávy
-
Robert Fico měl pětkrát prostřelené tenké střevo, šokoval poradce premiéra!
-
Simona Krainová přestala vydělávat? Modelka přiznala pauzu!
-
Česko sní o dalším sportovním triumfu! Tito fotbalisté budou hrát na Euru
-
Felix Slováček přiznal STRACH o nemocnou dceru Aničku!
-
Kde rostou houby? Sezóna začíná, meteorologové spustili speciální mapu!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?