AC Schnitzer a jeho Tension Street Version

Massif

Massif | foto: AC Schnitzer

Jak skloubit silný vůz a zároveň denní provoz? Tak to je častá otázka movitých zákazníku při koupi supersportů. Zdá se, že AC Schnitzer na něj našel recept – Bmw 6 Tension Street.

AC Schnitzer není v tuningu německých vozů Bmw žádným nováčkem, není potom divu, že s šestkovou řadou si pohrál jak se patří. Začalo se nejprve aerodynamikou, ta se skládá z několika komponentů vyrobených přímo v dílně AC Schitzeru, jedná se především o přední nárazník s vyšším přítlakem a většími průduchy pro chlazení motoru, samozřejmě se nesmělo zapomenout na prahové nástavce a zadní nárazník, které plynule navazují na linie vozu. Úpravou prošlo také zadní víko kufru a nový tvar průduchů v blatnících. Atypickou černo – bílou barvu doplňují 20-ti palcová kola s šířkou 9 a 10“ s váhou pouhých 10,5 kg! Pořádnou stabilitu získal Tension Street díky novému podvozku, který je přitvrzen a o 30mm níže k zemi.

Důležitou roli tohoto sporťáku hraje motor, jako 8 válců pod kapotou rozbuší tep každého z nás a zvuk se postará o spanilý průjezd mezi ostatními přihlížejícími občany. Výkon motoru u 645i a 650i dokáže AC Schnitzer zvednout na úctyhodných 411 koní (oproti původním 333k a 367k), úpravy si vyžádaly změnu pístů, bloku, klikové hřídele, katalyzátoru, výfuku a řídící jednotky. Maximální rychlost se tak vyšplhala na 332 km/h. Zvýšení výkonu se však podepsalo na brzdném systému, který je zaměněn za osmi pístové třmeny s kotouči o průměru 374mm. Kompromisní nastavení využijete jak na okruhu, tak při běžné jízdě v každodenním provozu.

zdroj: AC Schnitzer

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy

Zavřít reklamu