Vnější design navazuje na studii z autosalonu ve Frankfurtu a vyznačuje se mohutným otvorem vstupu vzduchu, který je opatřený mřížkou se strukturou včelí plástve, a speciálními koly 17’’, kterými jsou vidět ventilované kotoučové brzdy o průměru 312 a 285 mm.
Logo TDI na předním blatníku prozrazuje, že pod kapotou se konzumuje nafta, ovšem její „strávník“ není jen tak ledajaký. Jedná se totiž o nejvýkonější verzi motoru 2.0 TDI, která dosahuje největšího výkonu 125 kW a točivého momentu 350 N.m. Se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou zrychluje Altea FR z klidu na 100 km/h za 8,6 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 208 km/h. Přitom si vystačí s 5 litry nafty na 100 km (kombinovaná spotřeba). Altea FR přijde zájemce o velmi svižný a přitom úsporný minivan na 737 900 korun.
Foto: Seat
Seat Altea FR: Pěkně nabroušený minivan
Španělský SEAT rozšiřuje nabídku kompaktního minivanu Altea o sportovní verzi FR.
Další zprávy
-
Děsivý příběh: Chlapeček (4) spadl do kotlíku, ve kterém se vařil guláš
-
Helena Vondráčková prozradila, do kdy plánuje zpívat!
-
Svět má pandemii covidu za sebou. Vědci zjistili, jakou stopu v lidstvu zanechal
-
Ornella Koktová a teorie o Babišovi: Expremiér nedodržel slovo!
-
Robert Fico: Nové informace o zdravotním stavu premiéra!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?